Návrh komunikační strategie mediálního domu zaměřené na generaci Z
Zobrazit minimální záznam
| dc.contributor.advisor |
Káčerková, Eliška
|
|
| dc.contributor.author |
Slavíková, Lucie
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:41Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:41Z |
|
| dc.date.issued |
2025-01-31 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58828
|
|
| dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie mediálního domu CzechCrunch zaměřené na generaci Z. Teoretická část vymezuje klíčové pojmy marketingové komunikace, specifika mediálních domů a mediální chování generace Z. Praktická část analyzuje aktuální pozici CzechCrunche, porovnává jeho digitální komunikaci s konkurencí a identifikuje bariéry v oslovování mladého publika prostřednictvím dotazníkového šetření a expertních rozhovorů. Výsledkem je návrh strategie "Lidi lidem", která staví redaktory do role ambasadorů a přináší nové formáty obsahu, důraz na sociální sítě a budování komunity. |
|
| dc.format |
94 s. (178 167 znaků) |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
| dc.subject |
benchmarking
|
cs |
| dc.subject |
situační analýza
|
cs |
| dc.subject |
média
|
cs |
| dc.subject |
zpravodajství
|
cs |
| dc.subject |
generace Z
|
cs |
| dc.subject |
CzechCrunch
|
cs |
| dc.subject |
communication strategy
|
en |
| dc.subject |
benchmarking
|
en |
| dc.subject |
situation analysis
|
en |
| dc.subject |
Generation Z
|
en |
| dc.subject |
media
|
en |
| dc.subject |
news
|
en |
| dc.subject |
CzechCrunch
|
en |
| dc.title |
Návrh komunikační strategie mediálního domu zaměřené na generaci Z |
|
| dc.title.alternative |
Design of a Communication Strategy for a Media Company Focused on Generation Z |
|
| dc.type |
diplomová práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Ondráček, Tomáš |
|
| dc.date.accepted |
2025-05-19 |
|
| dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis focuses on designing a communication strategy for the media house CzechCrunch targeted at Generation Z. The theoretical part defines key concepts of marketing communication, the specifics of media houses, and the media behavior of Generation Z. The practical part analyzes CzechCrunch's current market position, compares its digital communication with competitors, and identifies barriers to engaging a younger audience through a questionnaire survey and expert interviews. The result is a strategy called "People to People," which positions editors as brand ambassadors and introduces new content formats, a focus on social media, and community building. |
|
| dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.identifier.stag |
71713
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-11 |
|
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam