Problémy výchovně-vzdělávacího procesu a možnosti jejich řešení v podmínkách malé ZŠ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Problémy výchovně-vzdělávacího procesu a možnosti jejich řešení v podmínkách malé ZŠ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Plšková, Alena
dc.contributor.author Straka, František
dc.date.accessioned 2010-07-16T15:21:13Z
dc.date.available 2010-07-16T15:21:13Z
dc.date.issued 2008-03-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5868
dc.description.abstract Předmětem této práce je vystihnout postavení učitele ve výchovně-vzdělávacím procesu obecně a zejména při řešení některých problémů souvisejících se specifickými poruchami učení a poruchami chování, s kterými se v praxi setkává nejčastěji. Z praktického hlediska lze zejména využít vymezení základních specifických poruch učení a možností, které nám poskytuje reedukační proces, a projevů záškoláctví a šikany a možnosti jejich prevence a řešení. V praktické části se snaží prokázat, že výskyt sociálně patologických jevů u dětí a mládeže se stále častěji objevuje i na ZŠ. cs
dc.format 124 s., 34 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 7414414 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Učitel cs
dc.subject žák cs
dc.subject výchovně-vzdělávací proces cs
dc.subject specifické poruchy učení cs
dc.subject poruchy chování cs
dc.subject záškoláctví cs
dc.subject šikana cs
dc.subject Teacher en
dc.subject Pupil en
dc.subject Process of Enlightenment en
dc.subject Specific Learning Disorders en
dc.subject Behaviour Disorders en
dc.subject Truancy en
dc.subject Chicane en
dc.title Problémy výchovně-vzdělávacího procesu a možnosti jejich řešení v podmínkách malé ZŠ cs
dc.title.alternative Problems of the Process of Enlightenment and Solution Options in Conditions of a Small Elementary School en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Mazánková, Libuše
dc.date.accepted 2008-05-15
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma thesis is to describe the position of a teacher in the process of enlightenment in general as well as during solving certain problems related to specific learning and behaviour disorders which are very often a part of teacher's work experience. In the thesis there are basic specifik learning disorders defined together with expressions of chicane and truancy, possible solutions - including the process of reeducation - as well as prevention. In the practical part of the thesis there is an evidence of ever more frequent occerrence of social pathological phenomenon by children and youth attending elementary schools. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/157 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 1009170
dc.date.assigned 2006-11-30
utb.result.grade A
local.subject základní školy cs
local.subject malé obce cs
local.subject prevence sociálně patologických jevů cs
local.subject učitelé cs
local.subject elementary schools en
local.subject small municipalities en
local.subject pathological social phenomena prevention en
local.subject teachers en


Files in this item

Files Size Format View
straka_2008_dp.pdf 7.070Mb PDF View/Open
straka_2008_vp.doc 790.2Kb Microsoft Word View/Open
straka_2008_op.doc 62.19Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account