dc.contributor.advisor |
Plšková, Alena
|
|
dc.contributor.author |
Straka, František
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T15:21:13Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T15:21:13Z |
|
dc.date.issued |
2008-03-28 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5868
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem této práce je vystihnout postavení učitele ve výchovně-vzdělávacím procesu obecně a zejména při řešení některých problémů souvisejících se specifickými poruchami učení a poruchami chování, s kterými se v praxi setkává nejčastěji. Z praktického hlediska lze zejména využít vymezení základních specifických poruch učení a možností, které nám poskytuje reedukační proces, a projevů záškoláctví a šikany a možnosti jejich prevence a řešení. V praktické části se snaží prokázat, že výskyt sociálně patologických jevů u dětí a mládeže se stále častěji objevuje i na ZŠ. |
cs |
dc.format |
124 s., 34 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
7414414 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Učitel
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
výchovně-vzdělávací proces
|
cs |
dc.subject |
specifické poruchy učení
|
cs |
dc.subject |
poruchy chování
|
cs |
dc.subject |
záškoláctví
|
cs |
dc.subject |
šikana
|
cs |
dc.subject |
Teacher
|
en |
dc.subject |
Pupil
|
en |
dc.subject |
Process of Enlightenment
|
en |
dc.subject |
Specific Learning Disorders
|
en |
dc.subject |
Behaviour Disorders
|
en |
dc.subject |
Truancy
|
en |
dc.subject |
Chicane
|
en |
dc.title |
Problémy výchovně-vzdělávacího procesu a možnosti jejich řešení v podmínkách malé ZŠ |
cs |
dc.title.alternative |
Problems of the Process of Enlightenment and Solution Options in Conditions of a Small Elementary School |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mazánková, Libuše |
|
dc.date.accepted |
2008-05-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this diploma thesis is to describe the position of a teacher in the process of enlightenment in general as well as during solving certain problems related to specific learning and behaviour disorders which are very often a part of teacher's work experience. In the thesis there are basic specifik learning disorders defined together with expressions of chicane and truancy, possible solutions - including the process of reeducation - as well as prevention. In the practical part of the thesis there is an evidence of ever more frequent occerrence of social pathological phenomenon by children and youth attending elementary schools. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/157
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1009170
|
|
dc.date.assigned |
2006-11-30 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
základní školy
|
cs |
local.subject |
malé obce
|
cs |
local.subject |
prevence sociálně patologických jevů
|
cs |
local.subject |
učitelé
|
cs |
local.subject |
elementary schools
|
en |
local.subject |
small municipalities
|
en |
local.subject |
pathological social phenomena prevention
|
en |
local.subject |
teachers
|
en |