| dc.contributor.advisor |
Dokulil, Jiří
|
|
| dc.contributor.author |
Reháková, Tereza
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:36Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:36Z |
|
| dc.date.issued |
2025-01-02 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58684
|
|
| dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na založení cestovní agentury, která bude podnikat jako společnost s ručením omezeným a působit jak ve svojí fyzické provozovně ve Vyškově, tak v online prostředí. Cílem práce bylo sestavit podnikatelský plán a posoudit jeho rentabilitu, rizika a omezení. Nabídka služeb kombinuje tradiční činnosti cestovní agentury, jako je přeprodávání zájezdů a pořádání jednodenních výletů, s moderním trendem personalizovaného cestování, který je reflektován prostřednictvím dovolených plánovaných na míru. V rámci práce byly provedena analýza trhu, za použití metod jako jsou např. PESTLE a SWOT analýza. Práce dále obsahuje řízení lidských zdrojů, marketingový plán a finanční plán, který zahrnuje tři scénáře vývoje pro první rok. Výsledky ukazují, že v realistickém a optimistickém scénáři může být podnik ziskový. Na základě posouzení rizik a omezení lze říct, že podnikatelský záměr vykazuje potenciál pro další rozvoj. I přesto je však vhodná detailnější analýza trhu a doporučuje se zahájit podnikání v menším rozsahu a postupně jej rozvíjet. |
|
| dc.format |
72 s. |
|
| dc.language.iso |
en |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
podnikatelský plán
|
cs |
| dc.subject |
podnikání
|
cs |
| dc.subject |
analýza
|
cs |
| dc.subject |
marketing
|
cs |
| dc.subject |
finanční plán
|
cs |
| dc.subject |
cestovní agentura
|
cs |
| dc.subject |
business plan
|
en |
| dc.subject |
entrepreneurship
|
en |
| dc.subject |
analysis
|
en |
| dc.subject |
marketing
|
en |
| dc.subject |
financial plan
|
en |
| dc.subject |
travel agency
|
en |
| dc.title |
A Business Plan for a Selected Company |
|
| dc.title.alternative |
A Business Plan for a Selected Company |
|
| dc.type |
bakalářská práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Dujka, Petr |
|
| dc.date.accepted |
2025-06-05 |
|
| dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis focuses on the establishment of a travel agency operating as a limited liability company, with both a physical branch in Vyškov and an online platform. The main objective was to develop a business plan and evaluate its profitability, risks, and limitations. The service offering combines traditional activities of a travel agency, such as reselling package tours and organising day trips, with the modern trend of personalised travel, reflected through tailor-made vacations. The thesis includes a market analysis based on methods such as PESTLE and SWOT, as well as sections on human resource plan, marketing strategy, and a financial plan outlining three scenarios for the first year of operation. The results indicate that under realistic and optimistic scenarios, the business has the potential to generate profit. Based on the risk and limitation assessment, the business concept shows potential for further development. However, a more detailed market analysis is advisable, and a gradual launch on a smaller scale is recommended to minimise the risk of loss. |
|
| dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
English for Business Administration |
en |
| dc.identifier.stag |
71499
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-24 |
|