A Business Plan for a Selected Company

DSpace Repository

Language: English čeština 

A Business Plan for a Selected Company

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dokulil, Jiří
dc.contributor.author Reháková, Tereza
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:36Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:36Z
dc.date.issued 2025-01-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58684
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na založení cestovní agentury, která bude podnikat jako společnost s ručením omezeným a působit jak ve svojí fyzické provozovně ve Vyškově, tak v online prostředí. Cílem práce bylo sestavit podnikatelský plán a posoudit jeho rentabilitu, rizika a omezení. Nabídka služeb kombinuje tradiční činnosti cestovní agentury, jako je přeprodávání zájezdů a pořádání jednodenních výletů, s moderním trendem personalizovaného cestování, který je reflektován prostřednictvím dovolených plánovaných na míru. V rámci práce byly provedena analýza trhu, za použití metod jako jsou např. PESTLE a SWOT analýza. Práce dále obsahuje řízení lidských zdrojů, marketingový plán a finanční plán, který zahrnuje tři scénáře vývoje pro první rok. Výsledky ukazují, že v realistickém a optimistickém scénáři může být podnik ziskový. Na základě posouzení rizik a omezení lze říct, že podnikatelský záměr vykazuje potenciál pro další rozvoj. I přesto je však vhodná detailnější analýza trhu a doporučuje se zahájit podnikání v menším rozsahu a postupně jej rozvíjet.
dc.format 72 s.
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject podnikatelský plán cs
dc.subject podnikání cs
dc.subject analýza cs
dc.subject marketing cs
dc.subject finanční plán cs
dc.subject cestovní agentura cs
dc.subject business plan en
dc.subject entrepreneurship en
dc.subject analysis en
dc.subject marketing en
dc.subject financial plan en
dc.subject travel agency en
dc.title A Business Plan for a Selected Company
dc.title.alternative A Business Plan for a Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dujka, Petr
dc.date.accepted 2025-06-05
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis focuses on the establishment of a travel agency operating as a limited liability company, with both a physical branch in Vyškov and an online platform. The main objective was to develop a business plan and evaluate its profitability, risks, and limitations. The service offering combines traditional activities of a travel agency, such as reselling package tours and organising day trips, with the modern trend of personalised travel, reflected through tailor-made vacations. The thesis includes a market analysis based on methods such as PESTLE and SWOT, as well as sections on human resource plan, marketing strategy, and a financial plan outlining three scenarios for the first year of operation. The results indicate that under realistic and optimistic scenarios, the business has the potential to generate profit. Based on the risk and limitation assessment, the business concept shows potential for further development. However, a more detailed market analysis is advisable, and a gradual launch on a smaller scale is recommended to minimise the risk of loss.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-program English for Business Administration en
dc.identifier.stag 71499
dc.date.submitted 2025-04-24


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account