The Importance of Feedback for Young Public Speakers

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Importance of Feedback for Young Public Speakers

Show simple item record

dc.contributor.advisor Inselseth, Jana
dc.contributor.author Krčálová, Kristýna
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:35Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:35Z
dc.date.issued 2025-01-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58663
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá zpětnou vazbou a její důležitostí pro mladé veřejné mluvčí. V teoretické části primárně zkoumá strukturu prezentace a její aspekty v návaznosti na úspěšné přednesení projevu. Zabývá se klíčovými prvky, jako jsou efektivní úvod, specifická slova a fráze spojující jednotlivé části prezentací a závěr. Druhá polovina teoretické části zkoumá pojem zpětná vazba. Cílem této práce je zjistit, zda má zpětná vazba vliv na zlepšení projevů mladých veřejných mluvčí. Na základě pozorování a následné analýzy projevů studentů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně bylo zjištěno, že zpětná vazba významně ovlivňuje mladé veřejné mluvčí a jejich výkony, avšak ne ve všech případech došlo ke zlepšení. Výkony studentů mohou být ovlivněny nepříznivými okolnostmi (např. trémou), což může bránit zlepšení kvality projevu.
dc.format 63 s. (97 005)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zpětná vazba cs
dc.subject důležitost cs
dc.subject struktura prezentace cs
dc.subject mladí veřejní mluvčí cs
dc.subject projev cs
dc.subject feedback en
dc.subject importance en
dc.subject presentation structure en
dc.subject young public speakers en
dc.subject speech en
dc.title The Importance of Feedback for Young Public Speakers
dc.title.alternative The Importance of Feedback for Young Public Speakers
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kráľová, Zdena
dc.date.accepted 2025-06-04
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on feedback and its importance for young public speakers. The theoretical part primarily examines the structure of a presentation and its aspects in relation to effective speech delivery. It addresses key elements such as an effective introduction, signposting, and conclusion. The second half of the theoretical part explores the concept of feedback. The goal of this thesis is to determine whether feedback influences the improvement of young public speakers and their performances. Based on observations and subsequent analysis of student presentations from Tomas Bata University in Zlín, it was found that feedback significantly impacts young public speakers and their performances. However, in some cases, improvement was not observed. This could be due to internal factors such as nervousness, which can hinder performance improvement.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-program English for Business Administration en
dc.identifier.stag 71467
dc.date.submitted 2025-05-02


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account