| dc.contributor.advisor |
Inselseth, Jana
|
|
| dc.contributor.author |
Krčálová, Kristýna
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:35Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:35Z |
|
| dc.date.issued |
2025-01-02 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58663
|
|
| dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá zpětnou vazbou a její důležitostí pro mladé veřejné mluvčí. V teoretické části primárně zkoumá strukturu prezentace a její aspekty v návaznosti na úspěšné přednesení projevu. Zabývá se klíčovými prvky, jako jsou efektivní úvod, specifická slova a fráze spojující jednotlivé části prezentací a závěr. Druhá polovina teoretické části zkoumá pojem zpětná vazba. Cílem této práce je zjistit, zda má zpětná vazba vliv na zlepšení projevů mladých veřejných mluvčí. Na základě pozorování a následné analýzy projevů studentů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně bylo zjištěno, že zpětná vazba významně ovlivňuje mladé veřejné mluvčí a jejich výkony, avšak ne ve všech případech došlo ke zlepšení. Výkony studentů mohou být ovlivněny nepříznivými okolnostmi (např. trémou), což může bránit zlepšení kvality projevu. |
|
| dc.format |
63 s. (97 005) |
|
| dc.language.iso |
en |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
zpětná vazba
|
cs |
| dc.subject |
důležitost
|
cs |
| dc.subject |
struktura prezentace
|
cs |
| dc.subject |
mladí veřejní mluvčí
|
cs |
| dc.subject |
projev
|
cs |
| dc.subject |
feedback
|
en |
| dc.subject |
importance
|
en |
| dc.subject |
presentation structure
|
en |
| dc.subject |
young public speakers
|
en |
| dc.subject |
speech
|
en |
| dc.title |
The Importance of Feedback for Young Public Speakers |
|
| dc.title.alternative |
The Importance of Feedback for Young Public Speakers |
|
| dc.type |
bakalářská práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Kráľová, Zdena |
|
| dc.date.accepted |
2025-06-04 |
|
| dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on feedback and its importance for young public speakers. The theoretical part primarily examines the structure of a presentation and its aspects in relation to effective speech delivery. It addresses key elements such as an effective introduction, signposting, and conclusion. The second half of the theoretical part explores the concept of feedback. The goal of this thesis is to determine whether feedback influences the improvement of young public speakers and their performances. Based on observations and subsequent analysis of student presentations from Tomas Bata University in Zlín, it was found that feedback significantly impacts young public speakers and their performances. However, in some cases, improvement was not observed. This could be due to internal factors such as nervousness, which can hinder performance improvement. |
|
| dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
English for Business Administration |
en |
| dc.identifier.stag |
71467
|
|
| dc.date.submitted |
2025-05-02 |
|