A Business Plan for an Aquarium Exhibition with a Retail Component in a Tourist Area

DSpace Repository

Language: English čeština 

A Business Plan for an Aquarium Exhibition with a Retail Component in a Tourist Area

Show simple item record

dc.contributor.advisor Papadaki, Šárka
dc.contributor.author Dohnalíková, Anna
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:34Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:34Z
dc.date.issued 2025-01-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58652
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na vypracování podnikatelského plánu pro otevření akvarijní expozice s prodejní částí v turisticky atraktivní oblasti. Cílem práce je ověřit ekonomickou realizovatelnost projektu jako nové formy zážitkové turistiky v regionu. Teoretická část se věnuje podstatě podnikání, podnikatelskému plánu a tomu, co je potřeba k jeho vytvoření. Analytická část zahrnuje popis podnikatelského záměru, marketingovou strategii, analýzu konkurence a finanční plán.
dc.format 65 s.
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Podnikatelský plán cs
dc.subject podnikání cs
dc.subject akvarijní expozice cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject analýza trhu cs
dc.subject finanční plán cs
dc.subject Business plan en
dc.subject entrepreneurship en
dc.subject aquarium exhibition en
dc.subject marketing plan en
dc.subject market analysis en
dc.subject financial plan en
dc.title A Business Plan for an Aquarium Exhibition with a Retail Component in a Tourist Area
dc.title.alternative A Business Plan for an Aquarium Exhibition with a Retail Component in a Tourist Area
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Barešová, Petra
dc.date.accepted 2025-06-09
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis focuses on developing a business plan for launching an aquarium exhibition with a retail section in the tourist area. The thesis aims to assess the project's economic feasibility as a unique addition to the region's tourist offerings. The theoretical part deals with the fundamentals of entrepreneurship, business planning, and what is required to create such a plan. The analytical part presents the business concept, marketing strategy, competition analysis, and financial plan.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-program English for Business Administration en
dc.identifier.stag 71451
dc.date.submitted 2025-04-30


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account