An Analysis of Social Media Marketing of Selected Companies

DSpace Repository

Language: English čeština 

An Analysis of Social Media Marketing of Selected Companies

Show full item record

No preview available
Title: An Analysis of Social Media Marketing of Selected Companies
Author: Bula, Ondřej
Advisor: Dujka, Petr
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou příspěvků na sociálních sítích společností Estée Lauder, Lounge Underwear, Every Man Jack a Politix během tématických měsíců, konkrétně Movemberu a měsíce boje proti rakovině prsu. Práce porovnává propagační aktivity jednotlivých společností, při zmíněných měsících a sleduje, jak tyto společnosti používají zmíněné měsíce pro propagaci svých produktů, zvýšení povědomí o těchto měsících a získávání financí na dobrou věc, a jaké typy příspěvků v jakém množství publikují. Výsledky zdůrazňují rozmanitost přístupů značek k tematickým kampaním na sociálních sítích a různé způsoby, jakými společnosti integrují komerční cíle s poselstvím zaměřeným na dobročinné účely.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58650
Date: 2025-01-02
Availability: Bez omezení
Department: Ústav moderních jazyků a literatur
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account