An Analysis of Social Media Marketing of Selected Companies
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
An Analysis of Social Media Marketing of Selected Companies |
| Author: |
Bula, Ondřej
|
| Advisor: |
Dujka, Petr
|
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou příspěvků na sociálních sítích společností Estée Lauder, Lounge Underwear, Every Man Jack a Politix během tématických měsíců, konkrétně Movemberu a měsíce boje proti rakovině prsu. Práce porovnává propagační aktivity jednotlivých společností, při zmíněných měsících a sleduje, jak tyto společnosti používají zmíněné měsíce pro propagaci svých produktů, zvýšení povědomí o těchto měsících a získávání financí na dobrou věc, a jaké typy příspěvků v jakém množství publikují. Výsledky zdůrazňují rozmanitost přístupů značek k tematickým kampaním na sociálních sítích a různé způsoby, jakými společnosti integrují komerční cíle s poselstvím zaměřeným na dobročinné účely. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58650
|
|
Date:
|
2025-01-02 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
Discipline:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account