Projekt inovace e-shopu vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt inovace e-shopu vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Knesplová, Nikol
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:16Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:16Z
dc.date.issued 2025-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58286
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá návrhem projektu inovace e-shopu vybrané společnosti s využitím metod design managementu. Cílem práce je navrhnout změny, které povedou ke zlepšení User Experience, User Interface a optimalizace pro vyhledávače, a tím zvýšit přívětivost a konkurenceschopnost e-shopu. Teoretická část práce se zabývá zpracováním přehledu klíčových pojmů v oblasti e-commerce se zaměřením na webdesign a uživatelskou zkušenost. V praktické části je analyzován současný stav e-shopu, realizováno dotazníkové šetření a identifikovány hlavní problémy a příležitosti ke zlepšení. Na základě těchto zjištění je navržen projekt inovace e-shopu, který je dále podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Výsledkem práce je návrh inovace, který má potenciál zvýšit konverzní poměr e-shopu a tím i jeho tržby, a zároveň zlepšit celkovou uživatelskou zkušenost.
dc.format 115
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject e-commerce cs
dc.subject webdesign cs
dc.subject user experience cs
dc.subject user interface cs
dc.subject design cs
dc.subject SEO cs
dc.subject design management cs
dc.subject e-commerce en
dc.subject web design en
dc.subject user experience en
dc.subject user interface en
dc.subject design en
dc.subject SEO en
dc.subject design management en
dc.title Projekt inovace e-shopu vybrané společnosti
dc.title.alternative E-shop Innovation Project of a Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Fafílek, Michael
dc.date.accepted 2025-06-02
dc.description.abstract-translated The diploma thesis focuses on designing an innovation project for the e-shop of a selected company using design management methods. The aim of the thesis is to propose changes that will lead to improvement of the User Experience, User Interface and Search Engine Optimization, thereby enhancing the usability and competitiveness of the e-shop. The theoretical part provides an overview of key concepts in the field of e-commerce, with a focus on web design and user experience. The practical part analyses the current state of the e-shop, includes a survey, and identifies key problems and opportunities for improvement. Based on these findings, an e-shop innovation project is developed and subsequently subjected to time, cost, and risk analysis. The outcome of the thesis is a proposed innovation with the potential to increase the conversion rate and revenue of the e-shop, while also improving overall user experience.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 70961
dc.date.submitted 2025-04-25


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account