dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Budinka, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T15:01:59Z |
|
dc.date.available |
2013-05-23T23:00:32Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5824
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu měření účinnosti sponzorství ve společnosti KERAMO D - Dohorák s.r.o., Kroměříž. V teoretické části pojednávám o tom, co je spon-zorství, jak funguje, jaké jsou druhy sponzorství, cíle a měření účinnosti sponzorství. Prak-tická část začíná představením společnosti, v další části následují její sponzorské aktivity, které následně analyzuji. Cílem mé práce je analyzovat účinnost současného stavu spon-zorství ve společnosti KERAMO D - Dohorák. Získané údaje jsem vyhodnotil a navrhl firmě doporučení na zlepšení sponzorských aktivit. |
cs |
dc.format |
48 s. |
cs |
dc.format.extent |
1469320 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od 23.05.2013 |
|
dc.subject |
sponzorství
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
měření
|
cs |
dc.subject |
účinnost
|
cs |
dc.subject |
sponsorship
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
measuring
|
en |
dc.subject |
effectivity
|
en |
dc.title |
Analýza měření účinnosti sponzorství ve firmě KERAMO D - Dohorák s.r.o., Kroměříž |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of sponsorship measurement in the KERAMO D - Dohorák s.r.o., Kroměříž |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2008-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on analysis of sponsorship measurement in the KERAMO D - Dohorák Inc. company. In the theoretical part I discuss what sponsorship is, how does it work, what kind of sponsorship does exists, goals and measuring of effectivity of sponsor-ship. Practical part begins with introducing of the company and it's sponsorship activities, which I consequently analyses, follows in the next part. The goal of my thesis is to analyse of the efficiency of the present status of sponsorship in the KERAMO D company. I have evaluated obtained data, and projected the recommendation for the company to improve it's sponsorship activities. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
veřejné |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
9754
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-21 |
|
utb.result.grade |
D |
|