Využití zážitkové pedagogiky ve školní družině

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití zážitkové pedagogiky ve školní družině

Show simple item record

dc.contributor.advisor Suchánková, Eliška
dc.contributor.author Tichá, Barbora
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:04Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:04Z
dc.date.issued 2025-01-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58089
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá využitím zážitkové pedagogiky ve školní družině. Cílem práce je zjistit, zda a jakým způsobem vychovatelé ve školní družině ve Zlínském kraji využívají prvky zážitkové pedagogiky. Důraz je kladen na zkoumání metody zážitkové pedagogiky, konkrétních programových prostředků, principů zážitkové pedagogiky a technik reflexe. Výzkum byl pojat kvantitativní metodou za pomoci dotazníkové šetření. Analýza získaných dat nám ukazuje, že většina vychovatelů pracuje s prvky zážitkové pedagogiky ve školní družině.
dc.format 77
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zážitková pedagogika cs
dc.subject školní družině cs
dc.subject záměr cs
dc.subject program cs
dc.subject reflexe cs
dc.subject vychovatel cs
dc.subject experiential learning en
dc.subject after - school club en
dc.subject intention en
dc.subject program en
dc.subject reflection en
dc.subject educator en
dc.title Využití zážitkové pedagogiky ve školní družině
dc.title.alternative The Use of Experiential Pedagogy in the After-School Club
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Junaštíková, Julie
dc.date.accepted 2025-06-09
dc.description.abstract-translated This bachelor´s thesis focuses on the use of experiential pedagogy in after-school programs. The aim of the thesis is to determine whether and how educators in after-school programs in the Zlín Region utilize elements of experiential pedagogy. Emphasis is placed on examining the methods of experiential pedagogy, specific program tools, principles of experiential pedagogy and reflection techniques. The research was conducted using a quantitative method through a questionnaire survey. The analysis of the obtained data shows that the majority of educators incorporate elements of experiential pedagogy in their work within after-school programs.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 70683
dc.date.submitted 2025-04-24


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account