Pozice asistenta pedagoga na základní škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Pozice asistenta pedagoga na základní škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Denglerová, Denisa
dc.contributor.author Šánková, Tereza
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:04Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:04Z
dc.date.issued 2025-01-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58088
dc.description.abstract V teoretické části se tato práce zabývá souhrnem a popisem práce asistenta pedagoga, jeho hlavními úkoly a cíli, které potřebuje pro výkon svého povolání na každé základní škole. Dále se zabývá otázkou komunikace mezi všemi hlavními dospělými aktéry na základní škole, tedy mezi rodiči, pedagogy a asistenty pedagoga. Tato práce si v praktické části pokládá cíle zodpovědět otázky týkajících se zjištění způsobu práce asistenta pedagoga ve školním prostředí. Včetně způsobu spolupráce asistenta pedagoga s učitelem, hodnocení rodiče asistenta pedagoga, nebo jakým způsobem je asistent pedagoga podporován ze strany vedení školy.
dc.format 66 s. (113 907 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject asistent pedagoga cs
dc.subject žák se specifickými vzdělávacími potřebami cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject teaching assistant en
dc.subject student with special educational needs en
dc.subject primary school en
dc.title Pozice asistenta pedagoga na základní škole
dc.title.alternative The Role of a Teaching Assistant at Primary School
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Iva
dc.date.accepted 2025-06-09
dc.description.abstract-translated In the theoretical part, this thesis deals with a summary and description of the work of a teaching assistant, his main tasks and goals that he needs to perform his profession in every primary school. It also deals with the issue of communication between all the main adult role players in the primary school, i.e. parents, teachers and teaching assistants. In the practical part, this thesis aims to answer the questions regarding the findings of how a teaching assistant works in a school setting. Including how the teaching assistant works with the teacher, the parent's evaluation of the teaching assistant, or how the teaching assistant is supported by the school management.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 70681
dc.date.submitted 2025-04-22


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account