Uplatnění sociálního pedagoga při budování pozitivních vztahů mezi učitelem a žákem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Uplatnění sociálního pedagoga při budování pozitivních vztahů mezi učitelem a žákem

Show simple item record

dc.contributor.advisor Suchánková, Eliška
dc.contributor.author Pindur Slívová, Soňa
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:01Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:01Z
dc.date.issued 2025-01-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58021
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na vztahy mezi učiteli a žáky na druhém stupni základní školy. Cílem je porozumět zkušenostem a vnímání dlouhodobě působících učitelů v oblasti vztahů se žáky. Teoretická část definuje klíčové aspekty osobnosti učitele a význam vztahů, specifikuje žáka a školního sociálního pedagoga. Praktická část analyzuje rozhovory s učiteli, což vede k hlubšímu pochopení jejich přístupů a identifikaci problémových momentů. Tyto poznatky mohou přispět k podpoře pozitivních vztahů ve školním prostředí a obohatit tak praxi sociální pedagogiky.
dc.format 100 s.(163 823 )+ 73 s. příloh
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject školní interpersonální vztahy cs
dc.subject školní well- being cs
dc.subject školní sociální pedagog cs
dc.subject pozitivní školní vztahy cs
dc.subject vztahy mezi žáky a učiteli cs
dc.subject school intepersonal relationships en
dc.subject school well- being en
dc.subject school social pedagogue en
dc.subject positive school realtionships en
dc.subject teachers- pupils realtionship en
dc.title Uplatnění sociálního pedagoga při budování pozitivních vztahů mezi učitelem a žákem
dc.title.alternative The Involvement of a Social Pedagogue in Reinforcing Positive Relationships between a Teacher and Pupils
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Iva
dc.date.accepted 2025-06-06
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis focuses on the relationships between teachers and pupils at the lower secondary school level. The aim is to understand the experiences and perceptions of long-term teachers in the area of relationships with pupils. The theoretical part defines the key aspects of the teacher's personality and the significance of relationships, specifying the pupil and the school social pedagogue. The practical part analyzes interviews with teachers, leading to a deeper understanding of their approaches and the identification of problematic moments. These findings can contribute to supporting positive relationships in the school environment and enrich the practice of social pedagogy
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 70589
dc.date.submitted 2025-04-23


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account