Vliv mediální výchovy na vnímání reklamních sdělení

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv mediální výchovy na vnímání reklamních sdělení

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Svatava
dc.contributor.author Tošnerová, Blažena
dc.date.accessioned 2010-07-16T14:48:30Z
dc.date.available 2010-07-16T14:48:30Z
dc.date.issued 2008-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5790
dc.description.abstract Tato práce se zabývá vlivem masových médií a užitím poznatků mediální výchovy v praxi. Teoretická část se zabývá společenskou rolí médií, jejich konkrétními vlivy na děti a mlá-dež a dále zachycuje tendence vzniku, vývoj a aktuální stav aplikace mediální výchovy u nás. Základem praktické části je realizace výzkumné sondy a následná analýza projevů mediální gramotnosti na přístupu žáků k reklamním sdělením komunikovaným masovými médii. V závěru jsou hodnoceny stanovené hypotézy a nastíněny důsledky mediální výcho-vy na další vývoj mediální produkce. cs
dc.format 74 s., 39 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 5021744 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso it
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Masová média cs
dc.subject mediální produkce cs
dc.subject společenská role médií cs
dc.subject regulace médií cs
dc.subject regulace re-klamy cs
dc.subject vliv médií na děti cs
dc.subject děti a reklama cs
dc.subject mediální výchova cs
dc.subject mediální gramotnost cs
dc.subject kritické myšlení cs
dc.subject reklamní výchova cs
dc.subject Mass media en
dc.subject media production en
dc.subject social role of media en
dc.subject media regulation en
dc.subject commercial regu-lation en
dc.subject media influence on children en
dc.subject children and commercials en
dc.subject media education en
dc.subject media literacy en
dc.subject critical thinking en
dc.subject commercial education en
dc.title Vliv mediální výchovy na vnímání reklamních sdělení cs
dc.title.alternative The Influence of Media Education on Perceiving of Promotion en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Boušková, Martina
dc.date.accepted 2008-05-30
dc.description.abstract-translated This work is concerned with influence of mass media and application of media education in praxis. Theoretical part deal with social status of mass media, their concrete influences on children and teen-agers. Also describes tendences of origin, evolution and actual situati-on of application of media education in czech schools. Base of practical part of this work is realisation of research and analysation of results. Results consist of manifestation of media literacy at school through interference with advertising from mass media. Conclusion con-sist of evaluation of hypothesis and adumbration of consequences concerned to media edu-cation and evolution od media production. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7486
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
tošnerová_2008_bp.pdfBlocked 4.789Mb PDF View/Open
tošnerová_2008_vp.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open
tošnerová_2008_op.doc 30.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account