Analýza účinnosti reklamních kampaní na internetu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza účinnosti reklamních kampaní na internetu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prachař, Štěpán
dc.contributor.author Renč, Robert
dc.date.accessioned 2010-07-16T14:41:33Z
dc.date.available 2010-07-16T14:41:33Z
dc.date.issued 2008-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5772
dc.description.abstract Tato práce si klade za cíl seznámit zájemce o problematiku účinnosti reklamních kampaní na internetu, se zásadami plánování kampaní a především s aktuálními trendy a novinkami. Součástí práce je popis analytických nástrojů pro sledování efektivity kampaní. Práce se věnuje především problematice plánování a vyhodnocování efektivity display reklamy s důrazem na video reklamu, kdy na základě hypotéz je proveden výzkum u nás dosud neověřených parametrů z dostupných zdrojů. V neposlední řadě vám zde nabízím zajímavou exkurzi do světa marketingových profesionálů a jejich názorů na reklamní kampaně na internetu. cs
dc.format 57 s. cs
dc.format.extent 1703175 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject efektivita kampaní cs
dc.subject banner cs
dc.subject video banner cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject plánování kampaní cs
dc.subject internet cs
dc.subject návratnost investic cs
dc.subject názory cs
dc.subject analýza cs
dc.subject TV spoty cs
dc.subject efficiency en
dc.subject banner en
dc.subject video banner en
dc.subject research en
dc.subject campaigns planning en
dc.subject internet en
dc.subject recovery of investment en
dc.subject opinions en
dc.subject analysis en
dc.subject TV advertisement en
dc.subject ad en
dc.title Analýza účinnosti reklamních kampaní na internetu cs
dc.title.alternative Analysis of efficiency of internet advertisment en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Podlešák, Petr
dc.date.accepted 2008-05-29
dc.description.abstract-translated The true aim of the thesis is to acquaint persons interested in questions considering internet advertisement with the principles of planning of campaigns, especially with momentary trends and currentnews. Part of the thesis is the description of analytical tools for watching the efficiency of display advertisement with emphasis on video advertisement. This kind of method is based on a research of unverified parameters coming from accessible resources. And the last but not least point, I would like to offer you an intreresting excursion leading to the world of marketing proffesionals and their opinions regarding internet advertisement. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7514
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
renč_2008_bp.pdfBlocked 1.624Mb PDF View/Open
renč_2008_vp.doc 44Kb Microsoft Word View/Open
renč_2008_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account