Pohádka jako motivační nástroj při práci s dětmi v mateřské škole
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Zycháčková, Magda
|
|
| dc.contributor.author |
Pempušová, Aneta
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:09:47Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:09:47Z |
|
| dc.date.issued |
2025-01-08 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/57651
|
|
| dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá využitím pohádky jako motivačního nástroje při práci s dětmi v mateřské škole. Cílem je zkoumat, jak lze pohádku efektivně začlenit do vzdělávacího procesu, a jakým způsobem ovlivňuje rozvoj dětské fantazie, komunikačních dovedností, dramatizace a sociálního chování. Teoretická část práce se zaměřuje na charakteristiku předškolního věku, význam pohádek v edukačním procesu a motivaci dětí při práci s literárními texty. Praktická část prezentuje metodiku výuky založenou na čtyřech klasických pohádkách a její realizaci v prostředí mateřské školy. Práce přináší konkrétní pedagogické strategie, které mohou být využity učiteli v mateřských školách pro efektivní práci s pohádkovými příběhy. |
|
| dc.format |
98 s. (149 239 znaků) |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
pohádka
|
cs |
| dc.subject |
motivace dětí
|
cs |
| dc.subject |
hra
|
cs |
| dc.subject |
dramatizace
|
cs |
| dc.subject |
předčtenářská gramotnost
|
cs |
| dc.subject |
fairy tale
|
en |
| dc.subject |
children's motivation
|
en |
| dc.subject |
game
|
en |
| dc.subject |
educational process
|
en |
| dc.subject |
early literacy
|
en |
| dc.title |
Pohádka jako motivační nástroj při práci s dětmi v mateřské škole |
|
| dc.title.alternative |
Using Fairy Tales as a Motivational Tool for Working with Children in Preschool Education |
|
| dc.type |
bakalářská práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Kolumber, Tereza |
|
| dc.date.accepted |
2025-06-02 |
|
| dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis explores the use of fairy tales as a motivational tool in preschool education. The aim is to examine how fairy tales can be effectively integrated into the educational process and how they influence the development of children's imagination, communication skills and social behavior. The theoretical part focuses on the characteristics of the preschool age, the significance of fairy tales in the educational process and the motivation of children when working with literary texts. The practical part presents a teaching methodology based on four classic fairy tales and its implementation in a preschool setting. The thesis provides specific pedagogical strategies that can be used by educators when working with fairy tale stories. |
|
| dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
| dc.identifier.stag |
70007
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-16 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account