Úroveň pohybových dovedností u dětí v MŠ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Úroveň pohybových dovedností u dětí v MŠ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zderčík, Antonín
dc.contributor.author Štolfová, Tereza
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:09:46Z
dc.date.available 2025-12-10T23:09:46Z
dc.date.issued 2025-01-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/57607
dc.description.abstract Bakalářská práce je teoreticko-empirického charakteru. Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit pohybovou úroveň dětí v mateřské škole. Teoretická část se zaměřuje na vymezení základních pojmů související s pohybem a charakteristikou vývoje dětí předškolního věku. Empirická část se zabývá kvantitativním výzkumem, který byl uskutečněn prostřednictvím standardizované testové baterie TGMD-3. Výzkumem byla zjištěna úroveň pohybových dovedností výzkumného souboru. Výsledky byly analyzovány a interpretovány, a také byly popsány rozdíly mezi dívkami a chlapci. V závěru bakalářské práce se nachází vyhodnocená data výzkumu a doporučení pro praxi.
dc.format 60 s. (82 646 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject pohybová aktivita cs
dc.subject úrovně rozvoje pohybových dovedností cs
dc.subject hrubá motorika cs
dc.subject pohybové schopnosti cs
dc.subject pohybové dovednosti cs
dc.subject testování cs
dc.subject movement activity en
dc.subject levels of motor skills development en
dc.subject rough motor activity en
dc.subject motor abilities en
dc.subject testing en
dc.title Úroveň pohybových dovedností u dětí v MŠ
dc.title.alternative The Level of Movement Skills of Children in Kindergarten
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Obonya, Juraj
dc.date.accepted 2025-05-27
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis has theoretical-empirical character. The main aim of the bachelor thesis is to find out movement level of children in kindergarten. The theoretical part focuses on the definition of fundamental concepts related to movement and characteristics of the development of pre-school children. The empirical part deals with quantitative research which was realized through a standardized test battery TGMD-3. The reasearch discovered the level of motor skills of the research group. The results were analyzed and interpreted. The differences between girls and boys were also described. At the end of the bachlor thesis there are evaluated data and recommendations for profesional experience.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 69952
dc.date.submitted 2025-04-25


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account