Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Sasínková, Martina
|
|
| dc.contributor.author |
Brožovičová, Adéla
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:09:44Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:09:44Z |
|
| dc.date.issued |
2025-02-10 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/57569
|
|
| dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Jedná se o rodinný podnik, který poskytuje stravovací a ubytovací služby v Jihomoravském kraji. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování literárních zdrojů a teoretických poznatků týkajících se marketingové komunikace. Cílem praktické části bakalářské práce byla analýza současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti a kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření, které zkoumá vnímání marketingové komunikace podniku jeho zákazníky. V závěru praktické části jsou navržena doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. |
|
| dc.format |
105 s. |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
marketing
|
cs |
| dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
| dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
| dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
| dc.subject |
reklama
|
cs |
| dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
| dc.subject |
marketing
|
en |
| dc.subject |
marketing communication
|
en |
| dc.subject |
communication mix
|
en |
| dc.subject |
social networks
|
en |
| dc.subject |
advertising
|
en |
| dc.subject |
marketing research
|
en |
| dc.title |
Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti |
|
| dc.title.alternative |
An Analysis of Marketing Communication in a Selected Company |
|
| dc.type |
bakalářská práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Barešová, Petra |
|
| dc.date.accepted |
2025-06-09 |
|
| dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis focuses on the analysis of marketing communication in a selected company. It is a family-owned business that provides dining and accommodation services in the South Moravian Region. The aim of the theoretical part of the bachelor thesis was to process literary sources and theoretical knowledge related to marketing communication. The aim of the practical part was to analyze the current state of marketing communication in the selected company and do quantitative research in the form of a questionnaire survey, which examines how customers perceive the company's marketing communication. In the conclusion of the practical part, recommendations are proposed to improve the current state of marketing communication in the selected company. |
|
| dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
| dc.identifier.stag |
69906
|
|
| dc.date.submitted |
2025-05-19 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account