Analýza vnitřní komunikace ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza vnitřní komunikace ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vydrová, Janka
dc.contributor.author Andrýsková, Simona
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:09:43Z
dc.date.available 2025-12-10T23:09:43Z
dc.date.issued 2025-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/57552
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je analyzovat interní komunikaci ve společnosti ARRIVA vlaky s. r. o. V rámci práce budou popsány jimi využívané komunikační kanály. K analýze bude využito dotazníkové šetření, které je součástí praktické části. V této části se nachází také SWOT analýza, která přiblíží silné a slabé stránky interní komunikace. Praktické části předcházela ta teoretická, která interpretuje teoretické poznatky z oblasti interní komunikace. Na základě výsledků dotazníkového šetření budou definovány návrhy na zlepšení.
dc.format 72 s. (117 152 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject formy interní komunikace cs
dc.subject komunikační kanál cs
dc.subject zaměstnanec cs
dc.subject vedení cs
dc.subject internal communication en
dc.subject forms of internal communication en
dc.subject communication channels en
dc.subject employee en
dc.subject leader en
dc.title Analýza vnitřní komunikace ve vybrané společnosti
dc.title.alternative Analysis of Internal Communication in a Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2025-06-09
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelors's thesis is to analyse internal communication within the company ARRIVA vlaky s. r. o. As part of the thesis, the communication channels they use will be described. The analysis will be conducted using a questionnaire survey, which forms part of the practical section of the thesis. This section also includes a SWOT analysis that highlights the strengths and weaknesses of internal communication. The practical section is preceded by a theoretical part, which interprets theoretical knowledge in the field of internal communication. Based on the result of the questionnaire survey, proposals for improvement will be defined.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 69886
dc.date.submitted 2025-05-21


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account