dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Vočadlo, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T14:23:03Z |
|
dc.date.available |
2013-05-13T23:00:28Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5754
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou regionálních soukromých rozhlasových stanic ve Východních Čechách, jejich vznikem, vývojem a proměnami až po současnost. Práce podává ucelený přehled o východočeském rozhlasovém trhu a jednotlivých rádiích. Teoretická část se věnuje rozhlasovému trhu v ČR a poslechovosti obecně, praktická část navazuje podrobnými informacemi o východočeských soukromých rozhlasových stanicích a analýzou jejich poslechovosti. |
cs |
dc.format |
83 s., 2 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1318335 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2013 |
|
dc.subject |
rádio
|
cs |
dc.subject |
Východní Čechy
|
cs |
dc.subject |
regionální rozhlasový trh
|
cs |
dc.subject |
poslechovost
|
cs |
dc.subject |
radio
|
en |
dc.subject |
East Czech Region
|
en |
dc.subject |
regional radio market
|
en |
dc.subject |
hearingness
|
en |
dc.title |
10 let regionálních soukromých rozhlasových stanic ve Východních Čechách |
cs |
dc.title.alternative |
10 years of the private regional radio stations in the East Czech Region. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zelinský, Miroslav |
|
dc.date.accepted |
2008-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelors work solves the problematic of the private regional radio stations in the East Czech Region. It describes its genesis and development up to date. The work gives complete overview about East Czech radio market and its individual broadcasting stations. The teory describes the Czech radio market and its hearingness in general, the practical part provides detailed information about East Czech private radio stations and its analyse of hearingness. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7534
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
A |
|