Návrh herního prostředí inspirované přírodou

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh herního prostředí inspirované přírodou

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ščuglík, Michal
dc.contributor.author Cote, Nicole
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:09:27Z
dc.date.available 2025-12-10T23:09:27Z
dc.date.issued 2024-10-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/57209
dc.description.abstract Tato diplomová práce se věnuje návrhu herního prostředí inspirovaného přírodní rezervací Milovice. Cílem je ukázat, jak lze přírodu zapojit do digitálního prostředí a podpořit vztah člověka k ochraně krajiny. Na základě poznatků o ekosystémech, biodiverzitě a projektu velkých kopytníků v Milovicích autorka postupně směřuje k návrhu herního prototypu. Zkoumá také serious games jako žánr, který propojuje edukaci a interaktivitu. Výsledný návrh nevyužívá tradiční narativ, ale vytváří prostor, kde se hráč skrze vizuální zážitek a jednoduché interakce dozvídá o významu rezervace a přírodních procesů. Práce ukazuje možnosti herního designu v oblasti environmentální osvěty.
dc.format 61 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject příroda cs
dc.subject herní prostředí cs
dc.subject design cs
dc.subject serious games cs
dc.subject nature en
dc.subject game environment en
dc.subject design en
dc.subject serious games en
dc.title Návrh herního prostředí inspirované přírodou
dc.title.alternative Design of a Natural Gaming Environment
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Dvořáčková, Markéta
dc.date.accepted 2025-06-20
dc.description.abstract-translated This thesis is dedicated to the design of a game environment inspired by the Milovice Nature Reserve. The aim is to show how nature can be integrated into the digital environment and to promote the human relationship to the conservation of the environment. Based on the knowledge about ecosystems, biodiversity and the large ungulates project in Milovice, the author gradually moves towards the design of a game prototype. It also explores serious games as a genre that combines education and interactivity. The resulting design does not use a traditional narrative, but creates a space where the player learns about the importance of the reserve and natural processes through a visual experience and simple interactions. The thesis demonstrates the potential of game design in environmental education.
dc.description.department Game Design
dc.thesis.degree-discipline Game Design cs
dc.thesis.degree-discipline Game Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA.
dc.thesis.degree-program Multimédia a design cs
dc.identifier.stag 69376
dc.date.submitted 2025-05-23


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account