dc.contributor.advisor |
Krahulová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Žídek, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T14:08:13Z |
|
dc.date.available |
2012-12-07T00:00:25Z |
|
dc.date.issued |
2007-12-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5717
|
|
dc.description.abstract |
Záměrem mé bakalářské práce je prozkoumání konkurenčního prostředí plastového prů-myslu Fatra, a.s. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. První část je teoretická a druhá se prakticky aplikuje postupy z části první. Teoretická část pojednává o inovačním proce-su, SWOT analýze, Porterovu pětifaktorovém modelu a PEST analýze. Druhá část hovoří o historii a současnosti Fatra, a.s., jsou zde provedeny analýzy, popisuje konkurenci a potencionální zákazníky. Na konci této práce jsou doporučení k dosažení podnikových cílů. |
cs |
dc.format |
69 |
cs |
dc.format.extent |
1720073 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2012 |
|
dc.subject |
Konkurence
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterův model konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
inovační proces
|
cs |
dc.subject |
Competition
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Porters five factors model
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
innovation process
|
en |
dc.title |
Analýza konkurenčního prostředí pro rozšíření vý-roby desek z polyolefinů společnosti Fatra, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Competitive analyse for production extention of polyolefine sheet for Fatra, a.s. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Lukavský, Vladimír |
|
dc.date.accepted |
2008-01-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with an analysis of competitor's field of plastics production company Fatra, a.s. Thesis has two parts. First part is theoretical and second is practical. First part includes study of innovation process, SWOT analysis, Porters five factors model, PEST analysis. Second part includes history and present of Fatra, a.s., analyses from first part, also descri-bes competitors and potential customers. At the end this of thesis are suggestions and re-commendations to reach company aims |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
7437
|
|
dc.date.assigned |
2007-10-05 |
|
utb.result.grade |
A |
|