Policejní výcvik a jeho empirické ověření
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Zádrapa, Martin
|
|
dc.contributor.author |
Geidl, Alois
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T14:06:47Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T14:06:47Z |
|
dc.date.issued |
2008-03-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5712
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce "Policejní výcvik a jeho empirické ověření", je zaměřena na představení nového systému policejního výcviku. Vysvětluje změny v koncepci. Objasňuje rozdělení, obsah, složení a nároky na jednotlivé skupiny výcviku, inovaci prověrkových cvičení. Obsahuje sociologický výzkum k ověření kvality nového systému z pohledu 120 respondentů. |
cs |
dc.format |
60 s. |
cs |
dc.format.extent |
396646 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Policejní výcvik
|
cs |
dc.subject |
taktická příprava
|
cs |
dc.subject |
střelecká příprava
|
cs |
dc.subject |
použití donucovacích prostředků
|
cs |
dc.subject |
specializovaná příprava
|
cs |
dc.subject |
proces učení
|
cs |
dc.subject |
policejní stres
|
cs |
dc.subject |
edukace dospělých
|
cs |
dc.subject |
Police training
|
en |
dc.subject |
tactical preparation
|
en |
dc.subject |
gunnery practice
|
en |
dc.subject |
coercive means usage
|
en |
dc.subject |
specialized preparation
|
en |
dc.subject |
learning process
|
en |
dc.subject |
police stress
|
en |
dc.subject |
futher education
|
en |
dc.title |
Policejní výcvik a jeho empirické ověření |
cs |
dc.title.alternative |
The police training and its empirical examination |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Želásko, Petr |
|
dc.date.accepted |
2008-05-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
Thesis " The police training and its empirical examination" is focused on introduction of a new police training system. This diploma work explaines changes in conception, clarifies division, content, structure and particular groups trainig demands and innovation of testing exercises. Sociologic research of the new system quality verification from the view of 120 respondents is included. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/157
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1009130
|
|
dc.date.assigned |
2006-11-30 |
|
utb.result.grade |
E |
|
local.subject |
profesní vzdělávání
|
cs |
local.subject |
policie
|
cs |
local.subject |
odborný výcvik
|
cs |
local.subject |
professional education
|
en |
local.subject |
police
|
en |
local.subject |
vocational education
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account