Phygital
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Petříčková, Kristýna
|
|
| dc.contributor.author |
Černá, Anna
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:09:21Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:09:21Z |
|
| dc.date.issued |
2024-11-01 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/57061
|
|
| dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá fúzí fyzického a digitálního světa v kontextu současné módy, kdy technologie zásadně mění její způsob tvorby, prezentace a vnímání. Teoretická část se věnuje fenoménu phygital, v jehož rámci se rozvíjí digitální oděv, který vzešel z prostředí herního designu a stal se nedílnou součástí vizuální identity hráče a interaktivního zážitku. Tato oblast je demonstrována na příkladu herní série Grand Theft Auto. Závěrečná část práce se věnuje rostoucím spolupracím mezi módními značkami a herními vývojáři, které reflektují přesah módy do virtuálních světů a vnímání herního prostředí jako relevantní módní platformu. V praktické části jsou získané poznatky aplikované do dámské a pánské oděvní kolekce, která interpretuje herní estetiku do fyzické podoby oděvu, a to včetně 3D příkladů. |
|
| dc.format |
131 s. |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
phygital
|
cs |
| dc.subject |
digitální oděv
|
cs |
| dc.subject |
game design
|
cs |
| dc.subject |
sebevyjádření
|
cs |
| dc.subject |
Grand Theft Auto
|
cs |
| dc.subject |
phygital
|
en |
| dc.subject |
digital clothing
|
en |
| dc.subject |
game design
|
en |
| dc.subject |
self-expression
|
en |
| dc.subject |
Grand Theft Auto
|
en |
| dc.title |
Phygital |
|
| dc.title.alternative |
Phygital |
|
| dc.type |
diplomová práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Simon, David |
|
| dc.date.accepted |
2025-06-17 |
|
| dc.description.abstract-translated |
This Master 's thesis explores the fusion of the digital and physical worlds within the context of contemporary fashion, where technology fundamentally transforms the way it is created, presented and perceived. The theoretical part focuses on the phygital phenomenon, within which digital clothing has emergedoriginating from game design and becoming an integral part of the player's visual identity and interactive experience. This area is demonstrated through the example of the Grand Theft Auto game series. The final part of the thesis examines the growing collaborations between fashion brands and game developers, which reflect fashion's expansion into virtual worlds and the recognition of gaming environments as relevant fashion platforms. In the practical part, the gained knowledge is applied to a womenswear and menswear collection that interprets gaming aesthetics into physical clothing. |
|
| dc.description.department |
Ateliér Design oděvu |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Design oděvu |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Fashion Design |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
| dc.thesis.degree-name |
MgA. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Multimédia a design |
cs |
| dc.identifier.stag |
69138
|
|
| dc.date.submitted |
2025-05-23 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account