Unikátní role zvuku ve hře Counter-Strike 2

DSpace Repository

Language: English čeština 

Unikátní role zvuku ve hře Counter-Strike 2

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hruda, Pavel
dc.contributor.author Bušek, Petr
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:09:18Z
dc.date.available 2025-12-10T23:09:18Z
dc.date.issued 2024-12-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56995
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá unikátní rolí zvuku ve hře Counter-Strike 2. Dává si za cíl vysvětlit, čím je zvuk ve hře Counter-Strike 2 specifický a proč je pro hraní této hry zásadní. Rozebírá informativní prvky zvukového designu této hry a vysvětluje jejich roli, specifika a dopad, který mají na hráče. Do hloubky se věnuje metodice herního zvuku a jeho implementaci do herního enginu. V praktické části je popsaná tvorba vlastního herního prototypu online hry pro více hráčů s demonstrací zvukové implementace, která je po technické stránce inspirovaná hrou Counter-Strike 2. Práce slouží jako úvod do problematiky herního zvuku a přehled možných postupů práce na herním zvuku.
dc.format 45 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject herní zvuk cs
dc.subject counter-strike 2 cs
dc.subject role zvuku cs
dc.subject prvky zvuku cs
dc.subject fps cs
dc.subject earcon cs
dc.subject source 2 cs
dc.subject unity engine cs
dc.subject gaming sound en
dc.subject counter-strike 2 en
dc.subject the unique role of sound en
dc.subject sound design en
dc.subject fps en
dc.subject earcon en
dc.subject source 2 en
dc.subject unity engine en
dc.title Unikátní role zvuku ve hře Counter-Strike 2
dc.title.alternative The Unique Role Of Sound In Counter-Strike 2
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vrtěl, Pavel
dc.date.accepted 2025-06-18
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis explores the unique role of sound in the game Counter-Strike 2. It aims to explain what makes sound in Counter-Strike 2 specific and why it is essential for playing the game. It analyzes the informative elements of the game's sound design and explains their function, characteristics, and the impact all these elements have on the player. The thesis delves into the methodology of game-sound and its implementation into the game engine. The practical part describes the development of a custom-made prototype of an online multiplayer game, including a demonstration of sound implementation, the technical side of which is inspired by Counter-Strike 2. This thesis serves as an introduction to the field of game-sound and provides an overview of possible approaches to working with sound in videogames.
dc.description.department Ateliér Audiovize
dc.thesis.degree-discipline Zvuková skladba cs
dc.thesis.degree-discipline Sound Editing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 66210
dc.date.submitted 2025-05-15


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account