[NEOBHÁJENO] Vnímání etiky v chování influencerů: Postoje sledujících k neetickému chování na sociálních médiích
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
[NEOBHÁJENO] Vnímání etiky v chování influencerů: Postoje sledujících k neetickému chování na sociálních médiích |
| Author: |
Kolář, David
|
| Advisor: |
Stránský, Michal
|
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá vnímáním etiky v chování influencerů na sociálních sítích a tím, jak toto chování ovlivňuje postoje a důvěru sledujících. V teoretické části práce jsou definovány základní etické principy v marketingu, zaměřené na transparentnost a zodpovědnost influencerů při propagaci produktů. Dále je analyzována problematika skryté reklamy, manipulace a propagace nevhodných produktů. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56986
|
|
Date:
|
2024-10-10 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account