[NEOBHÁJENO] Vnímání etiky v chování influencerů: Postoje sledujících k neetickému chování na sociálních médiích

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Vnímání etiky v chování influencerů: Postoje sledujících k neetickému chování na sociálních médiích

Show full item record

No preview available
Title: [NEOBHÁJENO] Vnímání etiky v chování influencerů: Postoje sledujících k neetickému chování na sociálních médiích
Author: Kolář, David
Advisor: Stránský, Michal
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá vnímáním etiky v chování influencerů na sociálních sítích a tím, jak toto chování ovlivňuje postoje a důvěru sledujících. V teoretické části práce jsou definovány základní etické principy v marketingu, zaměřené na transparentnost a zodpovědnost influencerů při propagaci produktů. Dále je analyzována problematika skryté reklamy, manipulace a propagace nevhodných produktů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56986
Date: 2024-10-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kolář_2024_dp.pdf 10.05Mb PDF View/Open None
kolář_2024_op.docx 92.67Kb Unknown View/Open None
kolář_2024_vp.docx 93.42Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account