Sebevýchova jako vedlejší produkt vysokoškolského vzdělávání
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Skarupská, Helena
|
|
dc.contributor.author |
Dřímal, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:17:03Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:17:03Z |
|
dc.date.issued |
2023-12-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56738
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku zvládání stresu z pohledu sebevýchovy u vysokoškolských studentů. Teoretická část je členěná do tří kapitol, které se zabývají sebevýchovou a jejími zdroji z pohledu zvládání stresu, stresem a metodami vycházejících ze sebevýchovy, jejíž účelem je zmírnit dopady stresu. V praktické části jsou výsledky z kvantitativního výzkumu. Cílem bylo zjistit jaká je míra stresu, deprese a úzkostných stavů u studentů. Zároveň zjišťuje, jestli se úroveň zvládání stresu z pohledu sebevýchovy u studentů rozvíjí a jaké jsou nejčastější techniky, které studenti k mírnění stresu využívají. Výzkumný soubor tvořilo 101 respondentů studujících na fakultě humanitních studií ve Zlíně. |
|
dc.format |
119s. (134 659 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sebevýchova
|
cs |
dc.subject |
stres
|
cs |
dc.subject |
zvládání stresu
|
cs |
dc.subject |
sebepoznání
|
cs |
dc.subject |
sebepojetí
|
cs |
dc.subject |
deprese
|
cs |
dc.subject |
úzkostné stavy
|
cs |
dc.subject |
self-education
|
en |
dc.subject |
stress
|
en |
dc.subject |
stress management
|
en |
dc.subject |
self-knowledge
|
en |
dc.subject |
self-concept
|
en |
dc.subject |
depression
|
en |
dc.subject |
anxiety states
|
en |
dc.title |
Sebevýchova jako vedlejší produkt vysokoškolského vzdělávání |
|
dc.title.alternative |
Self-Education as a By-product of Higher Education |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Martincová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2024-05-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis focuses on the issue of stress management from the point of view of self-education in university students. The theoretical part is divided into three chapters, which deal with self-education and its resources from the point of view of stress management, stress and methods based on self-education, the purpose of which is to reduce the effects of stress. The practical part contains results from quantitative research. The goal was to find out the level of stress, depression and anxiety among students. At the same time, he finds out if the level of stress management from the point of view of self-education develops in students and what are the most common techniques that students use to reduce stress. The research group consisted of 101 respondents studying at the Faculty of Humanities in Zlín. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
66424
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account