Sebevýchova jako vedlejší produkt vysokoškolského vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sebevýchova jako vedlejší produkt vysokoškolského vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Skarupská, Helena
dc.contributor.author Dřímal, Lukáš
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:17:03Z
dc.date.available 2024-07-23T13:17:03Z
dc.date.issued 2023-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56738
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na problematiku zvládání stresu z pohledu sebevýchovy u vysokoškolských studentů. Teoretická část je členěná do tří kapitol, které se zabývají sebevýchovou a jejími zdroji z pohledu zvládání stresu, stresem a metodami vycházejících ze sebevýchovy, jejíž účelem je zmírnit dopady stresu. V praktické části jsou výsledky z kvantitativního výzkumu. Cílem bylo zjistit jaká je míra stresu, deprese a úzkostných stavů u studentů. Zároveň zjišťuje, jestli se úroveň zvládání stresu z pohledu sebevýchovy u studentů rozvíjí a jaké jsou nejčastější techniky, které studenti k mírnění stresu využívají. Výzkumný soubor tvořilo 101 respondentů studujících na fakultě humanitních studií ve Zlíně.
dc.format 119s. (134 659 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sebevýchova cs
dc.subject stres cs
dc.subject zvládání stresu cs
dc.subject sebepoznání cs
dc.subject sebepojetí cs
dc.subject deprese cs
dc.subject úzkostné stavy cs
dc.subject self-education en
dc.subject stress en
dc.subject stress management en
dc.subject self-knowledge en
dc.subject self-concept en
dc.subject depression en
dc.subject anxiety states en
dc.title Sebevýchova jako vedlejší produkt vysokoškolského vzdělávání
dc.title.alternative Self-Education as a By-product of Higher Education
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Martincová, Jana
dc.date.accepted 2024-05-13
dc.description.abstract-translated The diploma thesis focuses on the issue of stress management from the point of view of self-education in university students. The theoretical part is divided into three chapters, which deal with self-education and its resources from the point of view of stress management, stress and methods based on self-education, the purpose of which is to reduce the effects of stress. The practical part contains results from quantitative research. The goal was to find out the level of stress, depression and anxiety among students. At the same time, he finds out if the level of stress management from the point of view of self-education develops in students and what are the most common techniques that students use to reduce stress. The research group consisted of 101 respondents studying at the Faculty of Humanities in Zlín.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 66424
dc.date.submitted 2024-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
dřímal_2024_dp.pdf 2.749Mb PDF View/Open None
dřímal_2024_op.docx 18.92Kb Unknown View/Open None
dřímal_2024_vp.docx 17.35Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account