Cena za rychlost: Odměňování pracovníků oděvního průmyslu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Cena za rychlost: Odměňování pracovníků oděvního průmyslu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Michal
dc.contributor.author Nedomová, Radka
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:17:03Z
dc.date.available 2024-07-23T13:17:03Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56719
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu módního průmyslu, s důrazem na problematiku odměňování pracovníků v tomto odvětví. Teoretická část vysvětluje přístupy výroby oděvního průmyslu, jejich příčiny i důsledky na životní prostředí a společnost. Jedním z důsledků je i greenwashing, kterému se věnuje následující kapitola. Současně pojednává o ekologickém paradoxu udržitelnosti. V další kapitole je obecně vysvětlen pojem mzda a způsob odměňování pracovníků módního průmyslu. Úvodní kapitola praktické části je věnována marketingovému výzkumu, konkrétně provedení dotazníkového šetření a vzorku oslovených v celkovém počtu 205. Praktická část odpovídá na výzkumné otázky a spojuje výsledky do souvislostí. Závěrem je rozpracován návrh a doporučení potenciální kampaně.
dc.format 63 s. (80 224)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject móda cs
dc.subject greenwashing cs
dc.subject textilní průmysl cs
dc.subject odměňování cs
dc.subject nákup cs
dc.subject mzda cs
dc.subject udržitelnost cs
dc.subject marketing cs
dc.subject etika cs
dc.subject fashion en
dc.subject greenwashing en
dc.subject textile industry en
dc.subject compensation en
dc.subject procurement en
dc.subject wage en
dc.subject sustainability en
dc.subject marketing en
dc.subject ethics en
dc.title Cena za rychlost: Odměňování pracovníků oděvního průmyslu
dc.title.alternative The Price of Speed: Rewarding Workers in the Apparel Industry
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pončíková, Zuzana
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis delves into an analysis of the fashion industry, with a specific focus on the issues surrounding worker remuneration within this sector. The theoretical section elucidates the manufacturing approaches of the garment industry, exploring their origins and their environmental and societal impacts. A significant consequence, greenwashing, is thoroughly examined in the subsequent chapter. This section also grapples with the ecological paradox inherent in sustainability. Further, the concept of wages and the modalities of compensation in the fashion industry are comprehensively delineated in the following chapter. The initial chapter of the empirical section is dedicated to marketing research, particularly to the execution of a questionnaire survey, encompassing a total of 205 respondents. The empirical section addresses research questions and synthesizes the findings into coherent conclusions. The thesis culminates in the development of a proposal and recommendations for a potential campaign.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68144
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
nedomová_2024_dp.pdf 2.028Mb PDF View/Open None
nedomová_2024_op.docx 128.0Kb Unknown View/Open None
nedomová_2024_vp.docx 93.07Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account