Manažerské dovednosti a jejich význam při řízení firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Manažerské dovednosti a jejich význam při řízení firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gamalová, Kamila
dc.contributor.author Cintulová, Natálie
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:17:02Z
dc.date.available 2024-07-23T13:17:02Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56697
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá kompetencemi manažerů na různých úrovních managementu a dopad těchto kompetencí na firemní kulturu a motivaci zaměstnanců. Cílem je poskytnout analýzu těchto kompetencí a zjistit, jakým způsobem je díky nim ovlivněna firemní kultura. Práce nabízí návrhy a doporučení pro manažery, kteří mají zájem o rozvoj sebe sama ve své pracovní pozici, o zavádění metod přispívajících k budování a udržování pozitivní firemní kultury na pracovišti, nebo o motivaci zaměstnanců k práci.
dc.format 80 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject klíčové kompetence cs
dc.subject motivace cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject manažerství cs
dc.subject key competencies en
dc.subject motivation en
dc.subject corporate culture en
dc.subject management en
dc.title Manažerské dovednosti a jejich význam při řízení firmy
dc.title.alternative Managerial Skills and their Significance in Company Management
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Pavla
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis explores the competencies of managers at various levels of management and their impact on corporate culture and employee motivation. The aim of the thesis is to provide an analysis of these competencies and determine how they influence corporate culture. The thesis offers suggestions and recommendations for managers interested in developing themselves in their roles, implementing methods that contribute to building and maintaining a positive corporate culture in the workplace, or motivating employees.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68178
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
cintulová_2024_dp.pdf 1.473Mb PDF View/Open None
cintulová_2024_op.pdf 170.1Kb PDF View/Open None
cintulová_2024_vp.docx 114.1Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account