Marketingová komunikace street art umělce Banksyho

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace street art umělce Banksyho

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Kvapilová, Markéta
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:17:01Z
dc.date.available 2024-07-23T13:17:01Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56673
dc.description.abstract Tématem této bakalářské práce je marketingová komunikace nejznámějšího a zároveň anonymního graffiti a street art umělce Banksyho, která představuje unikátní a nekonvenční přístup k propagaci jeho uměleckých děl a poselství. I když Banksy není tradičním marketérem a jeho primárním záměrem není propagace produktů nebo služeb, jeho práce a strategie komunikace mají značný dopad a vytvářejí silnou značku kolem jeho jména. Bakalářská práce zjišťuje úspěšnost a srozumitelnost Banksyho marketingové komunikace. K účelu výzkumu poslouží obsahová analýza Banksyho účtu na Instagramu, a také analýza jeho osoby a tvorby od doby, kdy zanechal svou první digitální stopu. Na základě zjištěných informací bude sestaven dotazník, který bude mít za cíl zjistit hloubku povědomí o Banksym, srozumitelnost jeho tvorby a komunikace na jeho sociální síti Instagram, která je kromě jeho oficiálních webových stránek jediným osobním komunikačním kanálem umělce. Tento kvantitativní výzkum bude doplněn ještě o výzkum kvalitativní, kdy formou rozhovorů s vybranými respondenty, bude zjišťován jejich názor na umělce a jeho komunikaci na Instagramu.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject online marketing cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject guerilla marketing cs
dc.subject virální marketing cs
dc.subject WOM cs
dc.subject reklama cs
dc.subject nová média cs
dc.subject značka cs
dc.subject branding cs
dc.subject Banksy cs
dc.subject umění cs
dc.subject Street art cs
dc.subject Graffiti cs
dc.subject artivismus cs
dc.subject stratagemata cs
dc.subject estetika cs
dc.subject post-estetika cs
dc.subject internet cs
dc.subject post-internet cs
dc.subject online marketing en
dc.subject digital marketing en
dc.subject communication strategy en
dc.subject social networks en
dc.subject Instagram en
dc.subject social marketing en
dc.subject guerilla marketing en
dc.subject viral marketing en
dc.subject WOM en
dc.subject advertising en
dc.subject new media en
dc.subject brand en
dc.subject branding en
dc.subject Banksy en
dc.subject art en
dc.subject Street art en
dc.subject Graffiti en
dc.subject artivism en
dc.subject stratagemata en
dc.subject aesthetics en
dc.subject post - aesthetics en
dc.subject internet en
dc.subject post-internet en
dc.title Marketingová komunikace street art umělce Banksyho
dc.title.alternative Marketing Communication of the Street Artist Banksy
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Jiří
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated The topic of this bachelor thesis is the marketing communication of the most famous and anonymous graffiti and street artist Banksy, which represents a unique and unconventional approach to the promotion of his artworks and message. While Banksy is not a traditional marketer and his primary intention is not to promote products or services, his work and communication strategies have had a significant impact and created a strong brand around his name. This thesis investigates the success and clarity of Banksy's marketing communications. A content analysis of Banksy's Instagram account serves the purpose of the research, as well as an analysis of his persona and work since he left his first digital footprint. Based on the information gathered, a questionnaire will be designed to determine the depth of awareness of Banksy, the clarity of his work and communication on his social network Instagram, which is the artist's only personal communication channel apart from his official website. This quantitative research will be complemented by qualitative research, where interviews with selected respondents will be conducted to determine their opinion of the artist and his communication on Instagram.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 68849
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
kvapilová_2024_dp.zip 4.607Mb application/zip View/Open None
kvapilová_2024_op.docx 92.83Kb Unknown View/Open None
kvapilová_2024_vp.docx 93.79Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account