Komunikační strategie malého rodinného podniku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kazík, Martin
|
|
dc.contributor.author |
Žyłová, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:59Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:59Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56641
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním komunikační strategie malé rodinné zmrzlinárny. Teoretická část vymezuje pojmy související s marketingovou komunikací malých podniků, se strategií rodinných podniků a se značkou firmy. Praktická část se věnuje představení Kopečkové - rodinné zmrzlinárny, která byla pro tuto práci zvolena jako malý rodinný podnik, dále se věnuje současným komunikačním nástrojům zmrzlinárny, vyhodnocení dotazníkového šetření, a na závěr zodpovězení výzkumných otázek, které se zajímají o vnímání komunikace a značky Kopečkové - rodinné zmrzlinárny. |
|
dc.format |
73 (89 600) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační nástroje
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
malý podnik
|
cs |
dc.subject |
rodinný podnik
|
cs |
dc.subject |
zmrzlina
|
cs |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
communication tools
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
small business
|
en |
dc.subject |
family business
|
en |
dc.subject |
ice cream
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie malého rodinného podniku |
|
dc.title.alternative |
Communcation Strategy of a Small Family Business |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Nemeškalová, Markéta |
|
dc.date.accepted |
2024-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis examines the communication strategy of a small family ice cream shop. The theoretical part defines the concepts related to marketing communication of small businesses, the strategy of family businesses and the company's brand. The practical part is devoted to the introduction of Kopečková, which was chosen as a small family business for this thesis; it also focuses on the current communication of the ice cream shop to the customers, questionnaire survey evaluation and answering research questions which are related to the customer perception of communication and brand of Kopečková. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68271
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account