[NEOBHÁJENO] Zátěžové situace během studia u studentů sociálních oborů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrnčiříková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Kuklová, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:59Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:59Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56621
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá zátěžovými situacemi během studia u studentů sociálních oborů. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou část a praktickou část. V teoretické části jsme ve dvou hlavních kapitolách pojednávali o zátěži a vysokoškolském studiu. Praktická část byla realizována pomocí kvalitativního metodologického výzkumu. Data byla získána pomocí polostrukturovaného rozhovoru se čtyřmi respondenty, kteří studují sociální obory na vysokých školách. Respondentem byl jeden muž a tři ženy. |
|
dc.format |
75 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální obor
|
cs |
dc.subject |
studenti
|
cs |
dc.subject |
stres
|
cs |
dc.subject |
zátěžové situace
|
cs |
dc.subject |
zvládání zátěže
|
cs |
dc.subject |
social studies
|
en |
dc.subject |
students
|
en |
dc.subject |
stress
|
en |
dc.subject |
stressful situations
|
en |
dc.subject |
stress management
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Zátěžové situace během studia u studentů sociálních oborů |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Stressful Situations during Studies of Social Studies Students |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Lukešová, Michaela |
|
dc.date.accepted |
2024-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis deals with stressful situations during the studies of social studies students. The thesis is divided into two parts, a theoretical part and a practical part. In the theoretical part, two main chapters dealt with stress and university studies. The practical part was carried out using qualitative methodological research. The data were collected through semi-structured interviews with four respondents who are studying social sciences at universities. The respondents were one male and three female. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
67557
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account