dc.contributor.advisor |
Vojtěšek, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Švancer, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:58Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:58Z |
|
dc.date.issued |
2023-11-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56617
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je prozkoumat e-learning a jeho různé formy, zejména blended learning, a analyzovat výhody a nevýhody těchto metod. Práce se zaměřuje na teoretický popis e-learningu, jeho výhody a nevýhody, a dále na různé modely blended learningu, včetně Flipped Classroom, Flex modelu, Station rotation a Lab rotation. V druhé části se práce věnuje aplikacím podporujícím výuku jazyků a dále aplikacím na správu třídy. Součástí jsou i nástroje pro testování žáků, přičemž každá aplikace je zhodnocena z hlediska výhod a nevýhod. Praktická část obsahuje podrobný popis struktury kurzů v LMS Moodle, přípravu kurzů pro témata literatura a matematika, a také nástroje pro testování znalostí. Práce uzavírá shrnutí získaných poznatků a doporučení pro efektivní využívání e-learningu a blended learningu ve výuce. |
|
dc.format |
78 st. + 8 st. příloh(106 797) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
e-learning
|
cs |
dc.subject |
blended learning
|
cs |
dc.subject |
Flipped Classroom
|
cs |
dc.subject |
Flex model
|
cs |
dc.subject |
Station rotation
|
cs |
dc.subject |
Lab rotation
|
cs |
dc.subject |
jazykové aplikace
|
cs |
dc.subject |
Aspráva třídy
|
cs |
dc.subject |
testovací nástroje
|
cs |
dc.subject |
LMS Moodle
|
cs |
dc.subject |
Google Classroom
|
cs |
dc.subject |
Bakaláři
|
cs |
dc.subject |
Edukit
|
cs |
dc.subject |
Kahoot
|
cs |
dc.subject |
Quizlet
|
cs |
dc.subject |
Google Forms
|
cs |
dc.subject |
Microsoft Forms
|
cs |
dc.subject |
LearningApps
|
cs |
dc.subject |
e-learning
|
en |
dc.subject |
blended learning
|
en |
dc.subject |
Flipped Classroom
|
en |
dc.subject |
Flex model
|
en |
dc.subject |
Station rotation
|
en |
dc.subject |
Lab rotation
|
en |
dc.subject |
language learning applications
|
en |
dc.subject |
classroom management
|
en |
dc.subject |
assessment tools
|
en |
dc.subject |
LMS Moodle
|
en |
dc.subject |
Google Classroom
|
en |
dc.subject |
Bakaláři
|
en |
dc.subject |
Edukit
|
en |
dc.subject |
Kahoot
|
en |
dc.subject |
Quizlet
|
en |
dc.subject |
Google Forms
|
en |
dc.subject |
Microsoft Forms
|
en |
dc.subject |
LearningApps
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Online nástroje pro podporu výuky |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Online Tools to Support Teaching |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kadavý, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2024-06-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor's thesis is to explore e-learning and its various forms, particularly blended learning, and to analyze the advantages and disadvantages of these methods. The thesis focuses on a theoretical description of e-learning, its benefits and drawbacks, and on different models of blended learning, including Flipped Classroom, Flex model, Station rotation, and Lab rotation. In the second part, the thesis addresses applications that support language learning and classroom management. It also includes tools for student assessment, with each application evaluated in terms of its advantages and disadvantages. The practical part provides a detailed description of course structure in LMS Moodle, preparation of courses for literature and mathematics topics, and tools for knowledge testing. The thesis concludes with a summary of the findings and recommendations for the effective use of e-learning and blended learning in education. |
|
dc.description.department |
Ústav počítačových a komunikačních systémů |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie v administrativě |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information Technologies in Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie v administrativě |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Information Technologies in Administration |
en |
dc.identifier.stag |
66275
|
|
dc.date.submitted |
2024-05-29 |
|