dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Butuc, Victoria
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:58Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:58Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56601
|
|
dc.description.abstract |
E-mailový marketing je trvalé a neustále se vyvíjející médium, a proto tato práce zkoumá jeho roli jako komunikačního nástroje v online fitness společnostech. Diplomová práce se zaměřuje na stále zřetelnější problém, a to rostoucí počet odhlášených odběratelů, kdy motivace pro tuto práci vychází z touhy marketéra řešit tuto výzvu. Vycházejíc z teoretických základů marketingové komunikace a tvoříc cestu konkrétně e-mailovému marketingu, se tato práce snaží najít osvědčené postupy pro efektivní e-mailový marketingový program. V návaznosti na druhou část práce je představen průzkum pro neodebírající. Jeho analýza odhaluje zkušenosti bývalých odběratelů s e- mailovou komunikací společnosti, hodnotí stávající strategie a identifikuje potenciální oblasti pro zlepšení. Zjištění vedou k hlavnímu cíli této práce - vytvoření vylepšeného e-mailového marketingového programu, který může sloužit jako praktický návod pro online fitness společnosti, které chtějí optimalizovat svou e-mailovou komunikaci pro lepší zapojení zákazníků. |
|
dc.format |
69 p. (93 422 characters) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
e-mailový marketing
|
cs |
dc.subject |
nástroj online komunikace
|
cs |
dc.subject |
zapojení odběratelů
|
cs |
dc.subject |
průzkum odhlášení
|
cs |
dc.subject |
online fitness
|
cs |
dc.subject |
email marketing
|
en |
dc.subject |
online communication tool
|
en |
dc.subject |
subscriber engagement
|
en |
dc.subject |
unsubscribe survey
|
en |
dc.subject |
online fitness
|
en |
dc.title |
E-mailový marketing jako komunikační nástroj online fitness společnosti |
|
dc.title.alternative |
Email Marketing as a Communication Tool of an Online Fitness Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štarchoň, Peter |
|
dc.date.accepted |
2024-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
E-mail marketing is an enduring and ever-evolving medium; hence this thesis explores its role as a communication tool within online fitness companies. Driven by an increasingly evident problem - the growing number of unsubscribers, motivation for this thesis comes from a marketer's desire to address this challenge. Starting from the theoretical foundations of marketing communications and creating the way specifically for email marketing, this thesis seeks to find best practices for an effective email marketing program. Continuing with the second part of the thesis, a survey for the unsubscribed is introduced. Its analysis reveals former subscribers' experience of the company's email communication, assessing current strategies and identifying potential areas for improvement. The findings lead to the main objective of this thesis - the development of an improved email marketing program that can serve as a practical guide for online fitness companies looking to optimize their email communication for better customer engagement. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communication |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketing Communication |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Marketing Communication |
en |
dc.identifier.stag |
68442
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-12 |
|