E-mailový marketing jako komunikační nástroj online fitness společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

E-mailový marketing jako komunikační nástroj online fitness společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Butuc, Victoria
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:58Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:58Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56601
dc.description.abstract E-mailový marketing je trvalé a neustále se vyvíjející médium, a proto tato práce zkoumá jeho roli jako komunikačního nástroje v online fitness společnostech. Diplomová práce se zaměřuje na stále zřetelnější problém, a to rostoucí počet odhlášených odběratelů, kdy motivace pro tuto práci vychází z touhy marketéra řešit tuto výzvu. Vycházejíc z teoretických základů marketingové komunikace a tvoříc cestu konkrétně e-mailovému marketingu, se tato práce snaží najít osvědčené postupy pro efektivní e-mailový marketingový program. V návaznosti na druhou část práce je představen průzkum pro neodebírající. Jeho analýza odhaluje zkušenosti bývalých odběratelů s e- mailovou komunikací společnosti, hodnotí stávající strategie a identifikuje potenciální oblasti pro zlepšení. Zjištění vedou k hlavnímu cíli této práce - vytvoření vylepšeného e-mailového marketingového programu, který může sloužit jako praktický návod pro online fitness společnosti, které chtějí optimalizovat svou e-mailovou komunikaci pro lepší zapojení zákazníků.
dc.format 69 p. (93 422 characters)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject e-mailový marketing cs
dc.subject nástroj online komunikace cs
dc.subject zapojení odběratelů cs
dc.subject průzkum odhlášení cs
dc.subject online fitness cs
dc.subject email marketing en
dc.subject online communication tool en
dc.subject subscriber engagement en
dc.subject unsubscribe survey en
dc.subject online fitness en
dc.title E-mailový marketing jako komunikační nástroj online fitness společnosti
dc.title.alternative Email Marketing as a Communication Tool of an Online Fitness Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated E-mail marketing is an enduring and ever-evolving medium; hence this thesis explores its role as a communication tool within online fitness companies. Driven by an increasingly evident problem - the growing number of unsubscribers, motivation for this thesis comes from a marketer's desire to address this challenge. Starting from the theoretical foundations of marketing communications and creating the way specifically for email marketing, this thesis seeks to find best practices for an effective email marketing program. Continuing with the second part of the thesis, a survey for the unsubscribed is introduced. Its analysis reveals former subscribers' experience of the company's email communication, assessing current strategies and identifying potential areas for improvement. The findings lead to the main objective of this thesis - the development of an improved email marketing program that can serve as a practical guide for online fitness companies looking to optimize their email communication for better customer engagement.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communication cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketing Communication cs
dc.thesis.degree-program Marketing Communication en
dc.identifier.stag 68442
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
butuc_2024_dp.pdf 3.661Mb PDF View/Open None
butuc_2024_op.pdf 163.2Kb PDF View/Open None
butuc_2024_vp.pdf 158.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account