dc.contributor.advisor |
Petrů Puhrová, Barbora
|
|
dc.contributor.author |
Hojgrová, Helena
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:57Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:57Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56587
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na volbu základní školy z pohledu rodičů dětí předškolního věku. Teoretická část práce pojednává o přechodu dětí z mateřské školy do základní školy a identifikuje klíčové aspekty, které rodiče zohledňují při rozhodování o výběru základní školy pro své děti. Hlavním cílem této práce bylo zjistit, jaké aspekty vstupují rodičům do volby základní školy. Kvalitativní výzkum, realizovaný prostřednictvím deseti polostrukturovaných rozhovorů s rodiči dětí předškolního věku, odhaluje širokou škálu aspektů, jako je lokalita školy nebo přístup ke vzdělávání, které rodiče zvažují při rozhodování o volbě základní školy pro své děti. Závěry výzkumu poukazují na to, že se rodiče dětí předškolního věku nejčastěji rozhodují na základě lokality základní školy. |
|
dc.format |
62 s. (92 497 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
proces volby školy
|
cs |
dc.subject |
školní zralost
|
cs |
dc.subject |
přístupy ke vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
aspekty rozhodování rodičů
|
cs |
dc.subject |
rodičovské zapojení do vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
rodič dítěte předškolního věku
|
cs |
dc.subject |
school choice process
|
en |
dc.subject |
school maturity
|
en |
dc.subject |
approaches to education
|
en |
dc.subject |
aspects of parental decision-making
|
en |
dc.subject |
parental involvement in education
|
en |
dc.subject |
parent of a child of preschool age
|
en |
dc.title |
Volba základní školy pohledem rodičů |
|
dc.title.alternative |
Parents' Perspective on Primary School Choise |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kolumber, Tereza |
|
dc.date.accepted |
2024-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on the choice of primary school from the perspective of parents of preschool children. The theoretical part of the thesis discusses the transition of children from kindergarten to primary school and identifies the key aspects that parents consider when deciding on the choice of primary school for their children. The main aim of this thesis was to find out what aspects enter parents' choice of primary school. The qualitative research, conducted through ten semi-structured interviews with parents of pre-school children, reveals a wide range of aspects, such as school location and access to education, that parents consider when making decisions about choosing a primary school for their children. The research findings indicate that parents of pre-school children most often make decisions based on the location of the primary school. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
67333
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-23 |
|