Obalový design limonád a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Obalový design limonád a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Vrána, Jakub
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:55Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:55Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56537
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá obalovým designem limonád a jeho vlivem na spotřebitelské chování. Práce zahrnuje teoretický přehled s praktickým výzkumem, který zahrnuje jak kvantitativní dotazníkové šetření, tak i kvalitativní rozhovory. Cílem práce je identifikovat klíčové prvky designu, které ovlivňují spotřebitelské preference a jejich rozhodovací procesy při výběru limonád. Výsledek práce poskytuje konkrétní doporučení pro nové výrobce limonád na trhu, zaměřené na optimalizaci designu obalu, aby upoutal spotřebitele.
dc.format 63 s. (81 670 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject obal cs
dc.subject obalový design cs
dc.subject grafický design cs
dc.subject vliv obalu cs
dc.subject nákupní rozhodovací proces cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject nákupní zvyky cs
dc.subject limonády cs
dc.subject packaging en
dc.subject packaging design en
dc.subject graphic design en
dc.subject influence of packaging en
dc.subject purchasing decision process en
dc.subject consumer behavior en
dc.subject shopping habits en
dc.subject soft drinks en
dc.title Obalový design limonád a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
dc.title.alternative Packaging Design of Soft Drinks and its Influence on Consumer Purchasing Behaviour
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jakešová, Patricie
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis explores the influence of soft drink packaging design on consumer behavior. The work includes a theoretical overview coupled with practical research, encompassing both quantitative surveys and qualitative interviews. The aim of the thesis is to identify the key design elements that influence consumer preferences and their decision-making processes when choosing soft drinks. The result of the thesis provides specific recommendations for new soft drink manufacturers in the market, aimed at optimizing packaging design to attract consumers.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68159
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
vrána_2024_dp.pdf 3.102Mb PDF View/Open None
vrána_2024_op.pdf 214.4Kb PDF View/Open None
vrána_2024_vp.pdf 156.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account