[NEOBHÁJENO] Využití interaktivní tabule v předškolním vzdělávání
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Obonya, Juraj
|
|
dc.contributor.author |
Daňková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:55Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:55Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56523
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je navrhnout pro děti předškolního věku sadu aktivit pro interaktivní tabuli, následně aktivity realizovat ve vybrané třídě MŠ a na základě evaluace vypracovat doporučení pro praxi. Teoretická část pojednává o předškolním vzdělávání, digitálním vzdělávání a vzdělávání prostřednictvím interaktivní tabule jak z obecného hlediska, tak v kontextu předškolního vzdělávání. V praktické části je vytvořena sada aktivit v softwaru SMART Notebook Basic a SMART Výukový software. Aktivity přispěly ke zlepšení komunikace, obohacení hry či k zapamatování faktů ověřované dotazováním. |
|
dc.format |
71 s. (104 662) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
digitální gramotnost
|
cs |
dc.subject |
digitální technologie
|
cs |
dc.subject |
interaktivní výuka
|
cs |
dc.subject |
interaktivní tabule
|
cs |
dc.subject |
výukový software
|
cs |
dc.subject |
digital literacy
|
en |
dc.subject |
digital technologies
|
en |
dc.subject |
interactive learning
|
en |
dc.subject |
interactive whiteboard
|
en |
dc.subject |
educational software
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Využití interaktivní tabule v předškolním vzdělávání |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] The Usage of Interactive Whiteboard in Preschool Education |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Horníčková, Beata |
|
dc.date.accepted |
2024-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to design a set of interactive whiteboard activities for preschool children, then implement the activities in a selected kindergarten classroom and make recommendations for practice based on the evaluation. The theoretical part discusses preschool education, digital education and education through interactive whiteboard both in general terms and in the context of preschool education. In the practical part, a set of activities is created in SMART Notebook Basic and SMART Teaching software. The activities contributed to improving communication, enriching the game or remembering facts verified by questioning. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
67378
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account