Analýza business modelu vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Slinták, Karel
|
|
dc.contributor.author |
Sadil, Marek
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:54Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:54Z |
|
dc.date.issued |
2024-02-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56504
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je inovovat stávající business model sledované cestovní kanceláře. K dosažení tohoto cíle je prováděna analýza stávajícího business modelu, prostředí podniku a rozbor trhu. Pro určení konkurenceschopnosti podniku je použit nástroj benchmarking. Na základě zjištěných nedostatků jsou navrhována jednotlivá řešení, která povedou k vylepšení business modelu. Hlavním výsledkem práce je tedy vylepšení business modelu, které povede k posílení pozice sledované cestovní kanceláře v oblasti cestovního ruchu, zvýšení povědomí o společnosti a zefektivnění celkového podnikání. |
|
dc.format |
72 s. (100 450 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
business model
|
cs |
dc.subject |
Canvas
|
cs |
dc.subject |
cestovní kancelář
|
cs |
dc.subject |
podnikání
|
cs |
dc.subject |
prostředí podniku
|
cs |
dc.subject |
business
|
en |
dc.subject |
business model
|
en |
dc.subject |
Canvas
|
en |
dc.subject |
company environment
|
en |
dc.subject |
travel agency
|
en |
dc.title |
Analýza business modelu vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
An Analysis of Business Model of the Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Popesko, Boris |
|
dc.date.accepted |
2024-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis aims to innovate the existing business model of the chosen travel agency. To achieve this objective, an analysis of the existing business model, the company environment and market analysis is conducted. A benchmarking tool is used to determine the competitiveness of the business. Based on the identified gaps, individual solutions are proposed to improve the business model. Thus, the main result of the work is the improvement of the business model, which will lead to the strengthening of the position chosen travel agency in the tourism industry, increase the brand awareness and make the overall business more efficient. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
67136
|
|
dc.date.submitted |
2024-05-15 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account