Analýza business modelu vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza business modelu vybrané společnosti

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Slinták, Karel
dc.contributor.author Sadil, Marek
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:54Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:54Z
dc.date.issued 2024-02-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56504
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je inovovat stávající business model sledované cestovní kanceláře. K dosažení tohoto cíle je prováděna analýza stávajícího business modelu, prostředí podniku a rozbor trhu. Pro určení konkurenceschopnosti podniku je použit nástroj benchmarking. Na základě zjištěných nedostatků jsou navrhována jednotlivá řešení, která povedou k vylepšení business modelu. Hlavním výsledkem práce je tedy vylepšení business modelu, které povede k posílení pozice sledované cestovní kanceláře v oblasti cestovního ruchu, zvýšení povědomí o společnosti a zefektivnění celkového podnikání.
dc.format 72 s. (100 450 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject business model cs
dc.subject Canvas cs
dc.subject cestovní kancelář cs
dc.subject podnikání cs
dc.subject prostředí podniku cs
dc.subject business en
dc.subject business model en
dc.subject Canvas en
dc.subject company environment en
dc.subject travel agency en
dc.title Analýza business modelu vybrané společnosti
dc.title.alternative An Analysis of Business Model of the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Popesko, Boris
dc.date.accepted 2024-06-11
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis aims to innovate the existing business model of the chosen travel agency. To achieve this objective, an analysis of the existing business model, the company environment and market analysis is conducted. A benchmarking tool is used to determine the competitiveness of the business. Based on the identified gaps, individual solutions are proposed to improve the business model. Thus, the main result of the work is the improvement of the business model, which will lead to the strengthening of the position chosen travel agency in the tourism industry, increase the brand awareness and make the overall business more efficient.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 67136
dc.date.submitted 2024-05-15


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
sadil_2024_dp.pdf 2.109Mb PDF Zobrazit/otevřít None
sadil_2024_op.docx 47.95Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
sadil_2024_vp.docx 48.87Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet