Projekt komunikační politiky stavební spořitelny Modrá pyramida

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt komunikační politiky stavební spořitelny Modrá pyramida

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Mačková, Klára
dc.date.accessioned 2010-07-16T13:37:27Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:23Z
dc.date.issued 2008-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5648
dc.description.abstract Diplomová práce je vypracována pro stavební spořitelnu Modrá pyramida. Zabývá se problematikou marketingové komunikace společnosti. Hlavním důvodem zpracování práce je potřeba zlepšení současného stavu komunikační politiky společnosti. Součástí práce je teoretická a analytická část, na kterou navazuje vypracování projektu marketingové komunikace. Cílem projektu je udržení a získání klientů. V závěru práce je projekt podroben rizikové a nákladové analýze. cs
dc.format 89s., 11 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2384372 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2010
dc.subject stavební spořitelna cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingové nástroje cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject riziková analýza cs
dc.subject nákladová analýza cs
dc.subject building and loan association en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing instruments en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject hazard operation study en
dc.subject cost study en
dc.title Projekt komunikační politiky stavební spořitelny Modrá pyramida cs
dc.title.alternative Project of communication policy of building and loan association Modrá Pyramida en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Rösner, Tomáš
dc.date.accepted 2008-06-03
dc.description.abstract-translated Diploma thesis has made for building and loan association Modra pyramida. The thesis be engaged in marketing communication of company. Main reason of elaboration is exigency improvement companie's comunication strategy for now. The thesis include theoretical and analytic part, with following part about design of marketing communication project. The goals of project are costumers relation maintenance and gaining new customers. By the end has made hazard operation study and cost study for it. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 8923
dc.date.assigned 2008-03-14
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
mačková_2008_dp.pdfBlocked 2.273Mb PDF View/Open
mačková_2008_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open
mačková_2008_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account