Vnímání ilustrace dítětem předškolního věku při společném čtení knihy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jančík Petrová, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Pešková, Nelly
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:53Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:53Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56481
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce nese název Vnímání ilustrace dítětem předškolního věku při společném čtení knihy. Teoretická část je rozdělana do tří kapitol a to na gramotnosti vztahující se k dětskému čtenářství, dětské čtenářství, které zahrnuje i společené čtení, a na význam ilustrací v knihách pro děti. Praktická část zahrnuje výzkum, jehož cílem je pozorovat čtenářské interakce, související s významem textu a ilustrací. Dále obsahuje shrnutí výsledků výzkumu a doporučení pro praxi. |
|
dc.format |
79 s. (91 738 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
předčtenářská gramotnost
|
cs |
dc.subject |
vizuální gramotnost
|
cs |
dc.subject |
společné čtení
|
cs |
dc.subject |
knižní ilustrace
|
cs |
dc.subject |
obrázkové knihy
|
cs |
dc.subject |
pre-reading literacy
|
en |
dc.subject |
visual literacy
|
en |
dc.subject |
shared reading
|
en |
dc.subject |
book illustrations
|
en |
dc.subject |
picture books
|
en |
dc.title |
Vnímání ilustrace dítětem předškolního věku při společném čtení knihy |
|
dc.title.alternative |
A Preschooler's Perception of Illustration During Shared Book Reading |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Deutscherová, Beáta |
|
dc.date.accepted |
2024-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The title of the bachelor thesis is Perception of illustration by a preschool child during shared reading of a book. The theoretical part is divided into three chapters, namely literacy skills related to children's reading, children's reading which includes shared reading, and the importance of illustrations in children's books. The practical part includes research to observe reading interactions related to the meaning of text and illustrations. It also includes a summary of the research findings and recommendations for practice. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
67353
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account