Klima třídy na 2. stupni základní školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Klima třídy na 2. stupni základní školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Cejpek Blaštíková, Lucie
dc.contributor.author Kvitová, Klára
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:52Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:52Z
dc.date.issued 2023-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56455
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá klimatem třídy na 2. stupni základní školy pohledem žáků, kteří jsou považováni za jedny z nejdůležitějších participantů na třídním klimatu. Teoretická část je složena ze tří kapitol. První kapitola je věnována teoretickému rámci klimatu, druhá je zaměřena na školní třídu a třetí kapitola se zabývá procesy, které se odehrávají ve školní třídě. Obsahem praktické části je kvantitativní výzkum, který se zaměřuje na zmapování třídního klimatu prostřednictvím 11 oblastí psychosociálního klimatu. Data byla získána prostřednictvím standardizovaného dotazníku od Jiřího Mareše a Stanislava Ježka. Následně byla data zpracována a vyhodnocena za pomoci manuálu zmíněných autorů.
dc.format 85 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject klima školní třídy cs
dc.subject školní třída cs
dc.subject vztahy cs
dc.subject school classroom climate en
dc.subject school classroom en
dc.subject relationships en
dc.title Klima třídy na 2. stupni základní školy
dc.title.alternative Classroom Climate on the Second Grade of Primary School
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2024-05-13
dc.description.abstract-translated This thesis examines the classroom climate in a second-grade elementary school from the perspective of the students as one of the most important participants in the classroom climate. The theoretical part consists of three chapters. The first chapter is devoted to the theoretical framework of climate, the second chapter focuses on the school classroom and the third chapter deals with the processes that take place in the school classroom. The content of the practical section is quantitative research that focuses on mapping classroom climate through 11 domains of psychosocial climate. The data was collected through a standardized questionnaire by Jiří Mareš and Stanislav Ježek. Subsequently, the data were processed and evaluated using the manual of the mentioned authors.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 66433
dc.date.submitted 2024-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
kvitová_2024_dp.pdf 1.270Mb PDF View/Open None
kvitová_2024_op.docx 20.34Kb Unknown View/Open None
kvitová_2024_vp.docx 19.32Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account