Komparace přístupů ke konceptu smart na úrovni krajů ČR a inspirace pro Zlínský kraj
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kučera, Filip
|
|
dc.contributor.author |
Oharek, Vojtěch
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:52Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:52Z |
|
dc.date.issued |
2024-02-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56434
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na koncept smart v krajích České republiky a na konkrétní zlepšující opatření pro Zlínský kraj. V teoretické části je popsán teoreticky koncept smart, jeho základní charakteristika, konkrétnější rozdělení a občanská participace vzhledem k řízení obcí či regionů. Druhá polovina teoretické části rozebírá regionální rozvoj a udržitelnost území. Praktická část zahrnuje stručnou charakteristiku Zlínského kraje a popisuje koncepční strategické dokumenty Zlínského kraje, následně je podrobně rozebrán smart dokument Zlínského kraje Chytrý kraj - Strategie rozvoje chytrého regionu do roku 2030. V návaznosti na smart dokument Zlínského kraje jsou zkoumány smart dokumenty krajů v České republice a je provedeno shrnutí základních atributů smart dokumentů. Následně jsou v práci realizovány polostrukturované rozhovory a jejich analýza. V závěru práce jsou na základě provedených analýz navrženy zlepšující opatření pro Zlínský kraj v oblasti smart. |
|
dc.format |
90 s. (154 278 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
chytré město
|
cs |
dc.subject |
chytrá řešení
|
cs |
dc.subject |
regionální rozvoj
|
cs |
dc.subject |
chytré technologie
|
cs |
dc.subject |
participace
|
cs |
dc.subject |
regionální rozvoj
|
cs |
dc.subject |
udržitelnost
|
cs |
dc.subject |
smart city
|
en |
dc.subject |
smart solution
|
en |
dc.subject |
regional development
|
en |
dc.subject |
smart technology
|
en |
dc.subject |
participation
|
en |
dc.subject |
regional development
|
en |
dc.subject |
sustainability
|
en |
dc.title |
Komparace přístupů ke konceptu smart na úrovni krajů ČR a inspirace pro Zlínský kraj |
|
dc.title.alternative |
Comparison of smart Concept Approaches at the Regional Level in the Czech Republic and Inspiration for the Zlin Region |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Horák, Martin |
|
dc.date.accepted |
2024-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The master´s thesis is focused on the concept of smart city in the regions of the Czech Republic and on specific improvement measures for the Zlin region. The theoretical part describes theoretically the concept of smart city and it´s basic characteristics and more detailed divisions and citizen participation in management of municipalities or regions. The second half of the theoretical part analyses the regional development and sustainability. The practical part includes a brief characterization of Zlin region and describes the conceptual strategic documents of the Zlin region, particularly the Smart Region Development Strategy until 2030. In response to smart document of the Zlin region, smart documents of other regions in Czech Republic are examined in thesis. The summary of basic attributes is made from documents of other regions in Czech Republic and from the smart document of Zlin region. Based on the conducted analyses the author proposed improvement measures for the Zlin region in the field of smart concept. |
|
dc.description.department |
Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management veřejné správy a regionálního rozvoje |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management of Public Administration and Regional Development |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
68068
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account