Využití vybraných digitálních technologií v podmínkách mateřské školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Božik, Roman
|
|
dc.contributor.author |
Šilcová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:51Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:51Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56414
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je teoreticko-aplikačního charakteru a zaměřuje se na využití digitálních technologií v prostředí mateřských škol. Teoretická část se věnuje digitálním technologiím s ohledem na jejich integraci do předškolního vzdělávání, včetně přínosů a potenciálních rizik. Poukazuje na nové gramotnosti, které vznikly v rámci přeměny školy dle požadavků současné doby. V praktické části je představena sada aktivit s využitím digitálních technologií v mateřské škole. Tato sada byla zrealizována a evaluována ve vybrané mateřské škole. Na základě evaluace bylo zpracováno doporučení pro praxi. |
|
dc.format |
59 s. (91 648) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
digitální technologie
|
cs |
dc.subject |
digitální gramotnost
|
cs |
dc.subject |
digitální pregramotnost
|
cs |
dc.subject |
digitální kompetence
|
cs |
dc.subject |
digitální vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
digital technologies
|
en |
dc.subject |
digital literacy
|
en |
dc.subject |
digital preliteracy
|
en |
dc.subject |
digital competence
|
en |
dc.subject |
digital education
|
en |
dc.title |
Využití vybraných digitálních technologií v podmínkách mateřské školy |
|
dc.title.alternative |
Using Selected Digital Technologies in Kindergarten Environment |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Obonya, Juraj |
|
dc.date.accepted |
2024-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis has a theoretical-applicational charecter and focuses on the use of digital technologies in the environment of kindergartens. The theoretical part deals with digital technologies with regard to their integration into preschool education, including benefits and potential risks. It points to the new literacies that have emerged as part of the transformation of schools according to the requirements of present times. The practical part presents a set of activities using digital technologies in kindergarten. This set was implemented and evaluated in a selected kindergarten.Based on the evaluation, a recommendation for practice was developed. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
67441
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account