Kyberšikana u žáků druhého stupně základních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Kyberšikana u žáků druhého stupně základních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petr Šafránková, Anna
dc.contributor.author Janoštík, Šimon
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:51Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:51Z
dc.date.issued 2023-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56412
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá problematikou kyberšikany u žáků druhého stupně základních škol s důrazem na prevenci a porozumění této problematice. Teoretická část práce se věnuje charakteristice cílové skupiny, komunikaci a novým médiím a samotné kyberšikaně. Dále jsou identifikováni hlavní aktéři kyberšikany, tedy agresor, oběť, svědek a jejich role v procesu kyberšikany. Závěr teoretické části se zaměřuje na prevenci, zejména na základních školách. Praktická část je věnována realizaci a analýze výsledků realizovaného výzkumu.
dc.format 89 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject dospívající cs
dc.subject kyberšikana cs
dc.subject agresor cs
dc.subject oběť cs
dc.subject svědek cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject informační a komunikační technologie cs
dc.subject teenage en
dc.subject cyberbullying en
dc.subject aggressor en
dc.subject victim en
dc.subject witness en
dc.subject elementary school en
dc.subject information and communication technologies en
dc.title Kyberšikana u žáků druhého stupně základních škol
dc.title.alternative Cyberbullying among Second Grade Elementary School Pupils
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Včelařová, Hana
dc.date.accepted 2024-05-13
dc.description.abstract-translated This diploma thesis focuses on the issue of cyberbullying among students of the second stage of primary schools, with an emphasis on prevention and understanding of this issue. The theoretical part of the thesis addresses the characteristics of the target group, communication and new media, and cyberbullying itself. Furthermore, the main actors of cyberbullying, namely the aggressor, the victim, the audience, and their roles in the cyberbullying process, are identified. The conclusion of the theoretical part focuses on prevention, particularly in primary schools. The practical part is dedicated to the implementation and analysis of the results of the conducted research.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 66428
dc.date.submitted 2024-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
janoštík_2024_dp.pdf 3.530Mb PDF View/Open None
janoštík_2024_op.docx 16.52Kb Unknown View/Open None
janoštík_2024_vp.docx 18.67Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account