[NEOBHÁJENO] Vyhodnocení parametrů AR kódů pro využití v Rozšířené Realitě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Mach, Václav
|
|
dc.contributor.author |
Kopřiva, Adam
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:51Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:51Z |
|
dc.date.issued |
2023-11-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56405
|
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je sepsání aktuálních AR kódu pro rozšířenou realitu a vyhodnotit jejich vhodnost pro různé typy aplikací. Testování jednotlivých AR kódů bude probíhat pomocí mobilní aplikace s podporou operačního systému Android, která bude vyvíjena v programu Unreal Engine, který obsahuje všechny podstatné moduly pro vývoj dané aplikace. Na základě testování již existujících AR kódů bude dalším cílem vytvoření vlastního typu AR kódu, který bude vhodný pro skenování a následné vkládání dodatečného obsahu pomocí rozšířené reality. |
|
dc.format |
54 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Rozšířená Realita
|
cs |
dc.subject |
Unreal Engine
|
cs |
dc.subject |
Android
|
cs |
dc.subject |
AR kód
|
cs |
dc.subject |
Testování
|
cs |
dc.subject |
Blueprint
|
cs |
dc.subject |
Augumented Reality
|
en |
dc.subject |
Unreal Engine
|
en |
dc.subject |
Android
|
en |
dc.subject |
AR code
|
en |
dc.subject |
Testing
|
en |
dc.subject |
Blueprint
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Vyhodnocení parametrů AR kódů pro využití v Rozšířené Realitě |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Evaluation of AR Code Parameters for Use in Augmented Reality |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ševčík, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2024-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this work is to write actual AR code for augmented reality and evaluate its suitability for different types of applications. The testing of each AR code will be done using a mobile application with support for the Android operating system, which will be developed in the Unreal Engine, which contains all the essential modules for the development of the application. Based on the testing of existing AR codes, the next goal will be to create a custom type of AR code that will be suitable for scanning and then inserting additional content using augmented reality. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Softwarové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Software Engineering |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Softwarové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Software Engineering |
en |
dc.identifier.stag |
66913
|
|
dc.date.submitted |
2024-05-13 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account