dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Fidrhelová, Romana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T13:03:46Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:49:25Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/563
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce shrnuje informace o životním pojištění, jeho myšlence a historii. Zabývá se psychologickým portrétem klienta, tomuto účelu je zde využito Eysenckova modelu faktorů osobnosti, konstituční typologie a Maslowovy teorie potřeb. Dále mapuje komuni-kaci pojišťoven s veřejností a její trendy do budoucna. V praktické části je provedena analýza současného stavu prezentací životního pojištění a na základě kontaktů s klienty vytvořen psychologický portrét klienta. Na základě těchto analýz je následně vytvořen vhodný projekt prezentace idey životního pojištění a dále je zhodnocen z pohledu jeho uvedení do praxe. |
cs |
dc.format |
111 s., 8 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
4319492 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2011 |
|
dc.subject |
životní pojištění
|
cs |
dc.subject |
psychologický portrét klienta
|
cs |
dc.subject |
komunikace pojišťoven s veřejností
|
cs |
dc.subject |
idea životního pojištění
|
cs |
dc.subject |
life insurance
|
en |
dc.subject |
psychological portrait of klient
|
en |
dc.subject |
communication of insurance company with public
|
en |
dc.subject |
idea of life insurance
|
en |
dc.title |
Projekt prezentace idey životního pojištění životní pojišťovny AVIVA, a.s. a jeho produktů |
cs |
dc.title.alternative |
Project of presentation of life insurance idea of insurance company AVIVA, Inc. and its products |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tomíček, Jan |
|
dc.date.accepted |
2006-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
Graduation theses includs information about life insurance, its idea and its history. Then considers psychological portrait of client, for this theses takes use of Eysenck's model, consitutional typology and Maslow's theory of needs. Then charts a communication of insurance company with public and her future trends. In practic part is made analysis of present level of presentation of life insurance and on basics of meeting with clients is created psychological portrait of client. On this basics is made a project of presentation of idea of life insurance and then is evaluated its practicability. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3621
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
B |
|