Vnímání reklam společnosti Air Bank generací Z

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání reklam společnosti Air Bank generací Z

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Koziorek, Ondřej
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:50Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:50Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56394
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou vnímání reklamních kampaní společnosti Air Bank mezi členy generace Z, s důrazem na porovnání tradičních reklam a kampaní zahrnujících influencery. Práce kombinuje teoretický přehled s praktickým výzkumem, který zahrnuje kvantitativní dotazníkové šetření a kvalitativní rozhovory s cílem objasnit, jaké aspekty reklam nejvíce oslovují tuto cílovou skupinu a jak se jejich vnímání Air Bank liší v závislosti na typu reklamy. V práci jsou dále formulována konkrétní doporučení pro Air Bank, jak lépe využívat současné marketingové trendy a očekávání generace Z pro efektivnější komunikaci a budování značky.
dc.format 70 s. (88 031 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Generace Z cs
dc.subject bankovní reklamy cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject influencer marketing cs
dc.subject digitální média cs
dc.subject finanční gramotnost cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject značka cs
dc.subject Generation Z en
dc.subject banking advertisements en
dc.subject marketing communication en
dc.subject influencer marketing en
dc.subject digital media en
dc.subject financial literacy en
dc.subject social networks en
dc.subject brand en
dc.title Vnímání reklam společnosti Air Bank generací Z
dc.title.alternative Generation Z's Perception of Air Bank Commercials
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis analyses the perception of Air Bank's advertising campaigns among members of Generation Z, with a focus on comparing traditional advertisements and campaigns involving influencers. The work combines a theoretical overview with practical research, which includes quantitative questionnaire surveys and qualitative interviews to elucidate which aspects of advertisements most appeal to this target group and how their perception of Air Bank differs depending on the type of advertisement. The thesis also formulates specific recommendations for Air Bank on how to better utilize current marketing trends and Generation Z's expectations for more effective communication and brand building.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68137
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
koziorek_2024_dp.pdf 2.961Mb PDF View/Open None
koziorek_2024_op.docx 93.85Kb Unknown View/Open None
koziorek_2024_vp.pdf 170.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account