Vnímání reklam společnosti Air Bank generací Z
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Koziorek, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:50Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:50Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56394
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou vnímání reklamních kampaní společnosti Air Bank mezi členy generace Z, s důrazem na porovnání tradičních reklam a kampaní zahrnujících influencery. Práce kombinuje teoretický přehled s praktickým výzkumem, který zahrnuje kvantitativní dotazníkové šetření a kvalitativní rozhovory s cílem objasnit, jaké aspekty reklam nejvíce oslovují tuto cílovou skupinu a jak se jejich vnímání Air Bank liší v závislosti na typu reklamy. V práci jsou dále formulována konkrétní doporučení pro Air Bank, jak lépe využívat současné marketingové trendy a očekávání generace Z pro efektivnější komunikaci a budování značky. |
|
dc.format |
70 s. (88 031 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Generace Z
|
cs |
dc.subject |
bankovní reklamy
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
influencer marketing
|
cs |
dc.subject |
digitální média
|
cs |
dc.subject |
finanční gramotnost
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
Generation Z
|
en |
dc.subject |
banking advertisements
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
influencer marketing
|
en |
dc.subject |
digital media
|
en |
dc.subject |
financial literacy
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.title |
Vnímání reklam společnosti Air Bank generací Z |
|
dc.title.alternative |
Generation Z's Perception of Air Bank Commercials |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2024-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis analyses the perception of Air Bank's advertising campaigns among members of Generation Z, with a focus on comparing traditional advertisements and campaigns involving influencers. The work combines a theoretical overview with practical research, which includes quantitative questionnaire surveys and qualitative interviews to elucidate which aspects of advertisements most appeal to this target group and how their perception of Air Bank differs depending on the type of advertisement. The thesis also formulates specific recommendations for Air Bank on how to better utilize current marketing trends and Generation Z's expectations for more effective communication and brand building. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68137
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account