Návrh komunikační strategie společnosti Gymnathlon
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Churá, Karolína
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:50Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:50Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56391
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je zaměřena na návrh komunikační strategie pro společnost Gymnathlon. V teoretické části práce jsou definovány klíčové pojmy jako marketing, strategický marketing, a rovněž je zde pojednáno o specifikách sportovního marketingu a marketingové komunikaci. Na konci této části jsou představeny metodologické postupy práce a úvod do praktické části. Praktická část se věnuje popisu společnosti Gymnathlon a její situační analýze, obsahuje také analýzu dotazníkového šetření a rozhovorů s trenéry Gymnathlon. Druhá část je zakončena odpověďmi na výzkumné otázky, které přecházejí do závěrečné projektové části. Tato část je zaměřena na vylepšení a formulaci konkrétních návrhů pro komunikační strategii společnosti Gymnathlon, včetně změn v přímém marketingu, využití sociálních sítí, public relations a podpory prodeje. |
|
dc.format |
108 s. (169 068) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
strategický marketing
|
cs |
dc.subject |
sport
|
cs |
dc.subject |
sportovní marketing
|
cs |
dc.subject |
Gymnathlon
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
strategic marketing
|
en |
dc.subject |
sport
|
en |
dc.subject |
sports marketing
|
en |
dc.subject |
Gymnathlon
|
en |
dc.title |
Návrh komunikační strategie společnosti Gymnathlon |
|
dc.title.alternative |
Proposal for the Communication Strategy of the Company Gymnathlon |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wroblowská, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2024-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master's thesis is focused on designing a communication strategy for the company Gymnathlon. The theoretical part defines key concepts such as marketing, strategic marketing, and discusses the specifics of sports marketing and marketing communication. At the end of this part, the methodology of the work is introduced, along with an introduction to the practical part. The practical part deals with the description of Gymnathlon and its situational analysis. Another aspect of practical part includes an analysis of questionnaire surveys and interviews with Gymnathlon coaches. The second part concludes with answers to the research questions, which lead into the final project section. This section is aimed at improving and formulating specific proposals for Gymnathlon's communication strategy, including changes in direct marketing, the use of social networks, public relations, and sales promotion. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68407
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account