dc.contributor.advisor |
Skarupská, Helena
|
|
dc.contributor.author |
Věrná, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:48Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:48Z |
|
dc.date.issued |
2023-12-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56370
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá významem a rolí sebereflexe sociálních pracovníků v kontextu práce s uživateli v nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež. Práce kombinuje teoretický přístup s praktickým využitím kvalitativní výzkumné strategie, přičemž polostrukturované rozhovory jsou interpretativně analyzovány fenomenologickým přístupem. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmů jako je sebereflexe a sebepoznání, dále definicí sociálního pracovníka a jeho kompetencí a také nízkoprahovému zařízení pro děti a mládež. V rámci výzkumu budou uskutečněny rozhovory se sociálními pracovnicemi, které jsou dennodenně v kontaktu s uživateli nízkoprahového zařízení pro děti a mládež. Cílem práce bude prozkoumat, jakým způsobem sociálních pracovníci vnímají význam a roli sebereflexe při interakci s uživateli v nízkoprahovém zařízení. |
|
dc.format |
81 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sebereflexe
|
cs |
dc.subject |
sebepoznání
|
cs |
dc.subject |
syndrom vyhoření
|
cs |
dc.subject |
sociální pracovník
|
cs |
dc.subject |
profesní rozvoj sociálních pracovníků
|
cs |
dc.subject |
nízkoprahové zařízení pro děti a mládež
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
interpretativní fenomenologická analýza
|
cs |
dc.subject |
self-reflection
|
en |
dc.subject |
self-knowledge
|
en |
dc.subject |
burnout syndrome
|
en |
dc.subject |
social worker
|
en |
dc.subject |
professional development of social workers
|
en |
dc.subject |
low-threshold facility for children and youth
|
en |
dc.subject |
qualitative research
|
en |
dc.subject |
interpretive phenomenological analysis
|
en |
dc.title |
Význam a role sebereflexe sociálních pracovníků pro práci s uživateli v nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež |
|
dc.title.alternative |
The Importance and Role of Social Worker's Self-Reflection for Working with Users in a Low-Threshold Facility for Children and Youth |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kroutilová Nováková, Radana |
|
dc.date.accepted |
2024-05-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the importance and role of self-reflection of social workers in the context of work with users in a low-threshold facility for children and youth. The thesis combines a theoretical approach with the practical use of a qualitative research strategy, while semi-structured interviews are interpretively analysed using a phenomenological approach. The theoretical part focuses on the definition of concepts such as self-reflection and self-knowledge, as well as the definition of the social worker and his/her competences, and the low threshold facility for children and youth. The research will include interviews with social workers who are in daily contact with users of low-threshold facilities for children and youth. The aim of the thesis will be to explore how social workers perceive the importance and role of self-reflection when interacting with users in a low-threshold facility. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
66449
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-18 |
|