[NEOBHÁJENO] Komunikace florbalového klubu FbK TJ Svitavy na sociálních sítích
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šramová, Blandína
|
|
dc.contributor.author |
Jirčíková, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:48Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:48Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56354
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá komunikací florbalového klubu FbK TJ Svitavy na sociálních sítích. Cílem práce je zjistit, zda florbalový klub FbK TJ Svitavy využívá sociální platformy Facebook a Instagram v jejich komunikaci dostatečně a zda by nemohli využít i jiné sociální sítě. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmů, které s tématem souvisejí, jako je marketingová komunikace na sociálních sítích, public relations, sportovní marketing a reklama ve sportu. V praktické je představen florbalový klub FbK TJ Svitavy, jeho stručná historie a aktuální současnost. Dále se praktická část věnuje swot analýze oddílu a interpretaci získaných dat z provedeného kvantitativního výzkumu, který byl tvořen dotazníkovým šetřením. V závěru na základě získaných dat se nachází zodpovězení výzkumných otázek a navrhnutí doporučení pro dané sociální sítě. |
|
dc.format |
54 s. (64 876 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
florbal
|
cs |
dc.subject |
sportovní marketing
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
floorball
|
en |
dc.subject |
sports marketing
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Komunikace florbalového klubu FbK TJ Svitavy na sociálních sítích |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Communication of Floorball Club FbK TJ Svitavy on Social Networks |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jermakov, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2024-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the communication of the floorball club FbK TJ Svitavy on social networks. The aim of the thesis is to find out whether the floorball club FbK TJ Svitavy uses the social platforms Facebook and Instagram in their communication sufficiently and whether they could use other social networks. The theoretical part focuses on the definition of terms related to the topic, such as marketing communication on social networks, public relations, sports marketing and advertising in sports. The practical part presents the floorball club FbK TJ Svitavy, its brief history and current present. Furthermore, the practical part is devoted to the swot analysis of the club and the interpretation of the data obtained from the quantitative research, which consisted of a questionnaire survey. Finally, based on the data obtained, it concludes by answering the research questions and proposing recommendations for the social networks in question. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68187
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account