Návrh komunikačního plánu firmy XY zaměřený na studenty farmacie

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh komunikačního plánu firmy XY zaměřený na studenty farmacie

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Štoplová, Lydie
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:44Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:44Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56265
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá komunikací cílenou na studenty farmacie ve společnosti XY. V teoretické části jsou představeny fáze komunikačního plánování a rozebrány jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Také je zde charakterizována generace Z, do které studenti farmacie spadají. Praktická část přibližuje společnost XY a její komunikaci cílenou na studenty farmacie v online i offline prostředí. Součástí praktické části jsou výzkumy v podobě dotazníkového šetření a individuálních polostrukturovaných rozhovorů. Poznatky, které byly získány v praktické části, jsou využity pro zpracování projektové části. Tato část obsahuje návrh komunikačního plánu cíleného na studenty farmacie.
dc.format 114 s. (187 007 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject student cs
dc.subject farmacie cs
dc.subject komunikační kanály cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject communication plan en
dc.subject student en
dc.subject pharmacy en
dc.subject communication channels en
dc.subject social networks en
dc.title Návrh komunikačního plánu firmy XY zaměřený na studenty farmacie
dc.title.alternative A Proposal of Communication Plan of the XY Company Focused on Pharmacy Students
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Pavla
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated The thesis deals with communication aimed at pharmacy students in company XY. The theoretical part presents the phases of communication planning and discusses the individual tools of the communication mix. It also characterizes Generation Z, which pharmacy students fall into. The practical part introduces the company XY and its communication targeting pharmacy students in both online and offline environments. The practical part includes research in the form of a questionnaire survey and individual semi-structured interviews. The knowledge gained in the practical part is used to develop the project part. This part includes a proposal for a communication plan targeted at pharmacy students.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68433
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
štoplová_2024_dp.pdf 2.332Mb PDF View/Open None
štoplová_2024_op.pdf 173.4Kb PDF View/Open None
štoplová_2024_vp.pdf 162.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account