dc.contributor.advisor |
Gamalová, Kamila
|
|
dc.contributor.author |
Dufková, Karolina
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:42Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:42Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56228
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá komunikací managementových opatření zoologických zahrad k veřejnosti. Cílem výzkumu je analyzovat, ochotu zoologických zahrad informovat veřejnost o využívání managementu chovu zvířat. Na základě literární rešerše zdrojů je zpracována první, teoretická, část, která specifikuje obecné pojmy z oblasti marketingu a marketingových komunikací, dále definuje zoologické zahrady jako ochranářské organizace a cíle turistického ruchu. V druhé části je provedena analýza komunikačních nástrojů, které jsou při komunikaci tohoto tématu využívány. Sekundárním cílem bakalářské práce je porovnat zkušenosti zoologických zahrad s reakcí veřejnosti na komunikaci tématu využívání managementu chovu zvířat. S ohledem na velmi složitou, obsáhlou a zároveň citlivou problematiku byla zvolena metoda kvalitativního výzkumu vedená formou polostrukturovaných rozhovorů s vybranými zaměstnanci zoologických zahrad s aktivní činností v dané oblasti. V závěru praktické části jsou formulovány návrhy a doporučení. |
|
dc.format |
68 s. (125 698 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing v turistickém ruchu
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
krizová komunikace
|
cs |
dc.subject |
zoologické zahrady
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
management chovu zvířat v lidské péči
|
cs |
dc.subject |
Marketing in tourism
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
crisis communication
|
en |
dc.subject |
zoos
|
en |
dc.subject |
qualitative research
|
en |
dc.subject |
management of animals in human care
|
en |
dc.title |
Komunikace managementu chovu zvířat zoologických zahrad k veřejnosti |
|
dc.title.alternative |
Communication of Zoo Animal Husbandry Management to the Public |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2024-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the communication of zoo management measures to the public. The aim of the research is to analyse the willingness of zoos to inform the public about the use of animal management. Based on a literature search of sources, the first, theoretical, part is elaborated, which specifies general concepts in the field of marketing and marketing communications, then defines zoos as conservation organizations and tourism destinations. In the second part, an analysis of the communication tools used in communicating this topic is made. The secondary aim of the bachelor thesis is to compare the experience of zoos with the public reaction to the communication of the topic of the use of animal management. Considering the very complex, extensive and sensitive issue, the method of qualitative research was chosen, conducted in the form of semi-structured interviews with selected employees of zoos active in the field. At the end of the practical part, suggestions and recommendations are formulated. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68130
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|